Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tv-BET

Discussie gestart

ladycaramel

Hi.....Weet iemand hoe ik channel BET kan krijgen www.bet.com kan je in nl ook americaanse zenders krijgen????????????
#1 - 21-11-2004, 22:21 uur

Bakvet

Je hebt een tijdje BET Jazz gehad, alleen Jazz muziek. Eerst gratis, later in het Sky betaalpakket. Sky is een satellietzender die alleen op het Verenigd Koninkrijk gericht is. Je kan er in Nederland een semi-legaal abonnement op afsluiten. Volgens mij zijn ze gestopt met BET Jazz.

Daarvoor in de plaats zijn andere stations gekomen. Ze zijn niet van Amerikaanse Afrikaanse oorsprong, ze zijn wel gratis te ontvangen met een schotel+receiver. Ik weet niet of dat is wat je zoekt maar kijk eens naar deze websites:
http://www.obetv.co.uk/home2.html
http://www.bentelevision.com/home/homepage.php
#2 - 21-11-2004, 23:47 uur

ladycaramel

Hey...maar hoe moet je dat doen dan op tv zetten...ik heb tv home digital...ik bedoel deze channel kan je even checken voor me plzz??www.bet.com als ik dat kan ontvangen???
#3 - 22-11-2004, 13:59 uur

Bakvet

TV Home is digitale kabel televisie van Essent.

Amerikaans-achtige zenders die in het pakket zitten zijn:

CNN Worldwide (niet het echte Amerikaanses CNN, maar uit Londen)
CNBC Europe (Jay Leno en Conan O'Brian in het weekend, 's avonds CNBS-US en ook wat MSNBC News)
ESPN Classic Sports (Amerikaanse sport van 20 jaar geleden, kan interessant zijn om je "klassiekers" te kennen)
Discovery Channel (Nederlandse versie)
National Geographic (idem)
Animal Planet (idem)
Discovery Channel (idem)
Discovery Science
Discovery Civillisation
MGM Movie Channel
Turner Classic Movies (oude MGM films)
Hallmark (gezellige familiefilms)
Diverse MTV en VH-1 kanalen
Cartoon Network
E! Entertainment
Playboy TV

BET zit er dus helaas nog niet bij. Wie weet, nog een paar jaartjes wachten...

De Engelse zenders die ik noemde, Original Black Entertainment en Black Entertainment Network, daarvoor heb je een satelliet-ontvanger en schotel voor nodig.

#4 - 22-11-2004, 20:13 uur

persianBrit

op zich wel vet..

is discovery civilisation still as nice and interesting as it used to be?

want ik vind het jammer at het nu weg is...

en jammer dat cartoon network nu bij kabel tv hoort...  :-X
#5 - 22-11-2004, 21:12 uur

Bakvet

Nou, ik vind een ding toch best wel heel irritant als je naar die Amerikaanse documentaire-zenders zit te kijken.

Later in deze discussie ga ik uitleggen waarom.
#6 - 23-11-2004, 08:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15