Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

USA Simkaart

Discussie gestart

Matthe

Nieuw!
Tijdens mijn zoektocht naar bellen en mobiel internet in de US waren de berichten wisselend.
Er werd niet echt duidelijk wat wel en niet zou werken en wat de kosten hiervoor zijn.
Ik ben bij een AT&T shop naar binnen gelopen en liep met internet en bellen binnen 10 min naar buiten. Een sim met onbeperkt bellen en 2500MB internet voor $60,- (GoPhone)
Er is ook een $40,- variant
Ik ga er vanuit dat andere aanbieders iets vergelijkbaars hebben. Ook de Walmart verkoopt deze variant. Maar ik wilde zeker zijn dat het werkt en de medewerker van AT&T heeft alles in orde gebracht. Dit is bijzonder makkelijk voor apps als Allstays RV app en dump site apps. Zo ook voor boekingen daags tevoren als je weet waar je zijn gaat, en alle andere apps/info wat je thuis ook gebruikt.
#1 - 25-06-2014, 15:05 uur
« Laatst bewerkt op: 25-06-2014, 18:22 uur door Matthe »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15