Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Verborgen details bij een nieuw bedrijf?

Discussie gestart

pzuidema

We wonen nu alweer even in het Amerikaanse en we hebben eindelijk alles op een rijtje. Ik ben nu gewend aan het hele credit-proces, de bureaucratie omtrend kleine dingen maar ook met alle leuke dingen.

Nu we eindelijk hier helemaal zelfstandig bezig zijn, willen we, mijn vrouw en ik, hier net als in Nederland een bedrijf opstarten. Nu heb ik het idee dat het opstarten zelf op zich niet zo moeilijk is. Maar wat komt er allemaal nog meer bij kijken dat niet direct duidelijk is? Dan heb ik het niet over bedrijfsvoering, maar ik bedoel eigenlijk meer waar ik rekening mee moet houden omtrent belasting(opgave) en wat voor dingen er nog meer komen kijken aan papierwerk.
En eigenlijk, ben je toegestaan om als 'nieuw' in het land direct een bedrijf op te starten?

Ik hebe even zo snel nog geen posting gevonden omtrent het opstarten van een bedrijf, maar een link daarnaar toe zou natuurlijk ook van harte welkom zijn.
#1 - 10-04-2007, 15:55 uur
Ik quote graag mezelf als ik zeg; ik quote graag mezelf.

bgroeneveld

Ik zou eens langsgaan bij een belastingconsulent. Wel even wachten tot na 15 april, dan hebben ze het weer wat rusiger.

Zoals met vele dingen in de VS: er mag van alles, maar je moet wel de juiste papieren op een rijtje hebben en de juiste formulieren (liefst in vijf-voud) invullen. Gelukkig zijn er altijd deskundigen te vinden die precies weten wat je nodig hebt. Niet de goedkoopste manier, maar wel de beste.

Kijk eens rond of er een organisatie is van mensen/bedrijven die ongeveer doen wat jij (wilt) doen en begin daar met vragen en vragen om verwijzingen naar betrouwbare deskundigen. Als je niet weet waar je een dergelijke organisatie kunt vinden, ga dan langs bij je plaatselijke (ouderwetse) bilbiotheek. Ze kunnen je daar verder helpen (en er is zeker een organisatie voor wat je wilt, er is zelfs een organisatie van organisaties, dus ga maar na).

Veel succes.
#2 - 10-04-2007, 21:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15