Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

verschillen USA4ALL, AllesAmerika, venigdestaten.info

Discussie gestart

Mrjn

Dankjewel, Johan, voor je antwoord. Weer een nieuwe reden om dit toch het leukste forum te vinden  :afro:
#16 - 25-10-2009, 10:26 uur

Johan

Okee, dan is het duidelijk Johan, bedankt voor deze toelichting. 't Was een min of meer noodgedwongen / opgedrongen besluit dus.

Tja wat heet gedwongen! Ik had natuurlijk kunnen besluiten dat hier niet te doen,wat dat betreft is het een eigen besluit. Wel 1 waar ik volledig achter sta sinds ik hier weet van heb.

#17 - 25-10-2009, 22:40 uur

Johan

Dankjewel, Johan, voor je antwoord. Weer een nieuwe reden om dit toch het leukste forum te vinden  :afro:

Het ligt er denk ik vooral aan welke stijl het meest aanspreekt voor de bezoekers. Hier wordt minder censuur toegepast, das een feit! Maar het zou natuurlijk makkelijk langs elkaar moeten kunnen bestaan zonder dergelijke zaken toe te passen. Wat dat betreft is er weinig concurrentie in de markt.

Uiteraard hoop ik van ganser harte dat jullie dit het leukste forum blijven vinden  >:D
#18 - 25-10-2009, 22:44 uur

Mrjn

Het ligt er denk ik vooral aan welke stijl het meest aanspreekt voor de bezoekers. Hier wordt minder censuur toegepast, das een feit! Maar het zou natuurlijk makkelijk langs elkaar moeten kunnen bestaan zonder dergelijke zaken toe te passen. Wat dat betreft is er weinig concurrentie in de markt.

Daar doelde ik ook een beetje op met mijn vraag. Ik ben lid van beide fora en vindt op beide fora antwoorden op mijn Amerika-gerelateerde vragen. Maar de sfeer op dit forum bevalt me een stuk beter. En ik weet dat meerdere mensen lid zin van beide fora en voor de 1 is het dit forum en voor de andere is het dat andere forum, zoals jij ook al zegt. Ik heb zelf nooit het gevoel gehad dat het een concurrerende boel is. Daarom begreep ik de censuur ook niet zo goed. Nu begrijp ik hem van hier wel, maar van daar niet meer  :P Ik heb ook de indruk dat het prima naast elkaar kan bestaan.
#19 - 26-10-2009, 19:11 uur

Johan

Censuur is een lastig iets en wordt vaak verkeerd opgepakt door gebruikers van een forum dus je moet dat daar waar mogelijk beperken! Als er enkele goede fora zijn over een bepaald onderwerp dan zou je juist gebruik moeten maken van elkaars aanvullingen denk ik, maar goed het is kennelijk de realiteit dat het anders is!

Dat censuur gevoelig is kan ik met een klein voorbeeld aangeven, want inderdaad zoals door Jez al werd geopperd hebben we een "verboden woorden" lijst. Als je zo'n verboden woord intypt maakt de site er **** van of een ander woord wat we naar keuze kunnen invoeren. In het begin hadden we een spammer die zoveel als mogelijk het K woord plaatste op het forum. Dus dan zet je dat K woord op je verboden woorden lijst om te voorkomen dat het doorgaat. Een jaar later hadden we een lid wat behoorlijk boos een bericht stuurde met de opmerking dat als deze op dit forum niet eens de ziekte kon vermelden die ze vroeger helaas had gehad, dat het dan wel een verschrikkelijk forum moest zijn. Onze intenties waren haar natuurlijk niet duidelijk en dit was natuurlijk nooit de bedoeling.

Door zo'n incident leer je heel snel dat je heel voorzichtig moet zijn met censuur, zelfs al is het om de goede redenen!
#20 - 27-10-2009, 07:02 uur

RonB1963

Ik voel me hier bij USA4ALL gewoon 'thuis' en dat blijft zo!
Zie hier veel 'bekende' namen van de vaste bezoekers voorbij komen, die vooral zinnig en serieus antwoord en reacties geven in de diverse topics.

Verder ga ik er gewoon van uit dat de info op beide fora zo optimaal mogelijk is.
#21 - 27-10-2009, 17:26 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15