Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

videocamera kopen in Amerika iemand ervaring?

Discussie gestart

sander1602

Hoi Allemaal
Over een paar dagen vertrekken we eindelijk en nog een dag eerder omdat de vlucht verschoven is ;D :D.

Ik heb nog even een vraagje
Ik heb al veel gelezen over videocamera's kopen in Amerika maar ik heb nog niet iemand kunnen vinden die er ook echt eentje gekocht heeft
en wat zijn ervaringen hiermee is, wanneer weer terug in Nederland , wat bv de voordelen en nadelen zijn.

Ik zit er namelijk hard over te denken om er daar eentje te kopen scheelt toch weer euro's

Gr Sander
#1 - 22-04-2009, 17:40 uur

hdeweert

Het kopen van div. elektronica apparatuur in Amerika is geen probleem. Maar het gebruik in Nederland wel.
Denk daarbij aan het opladen van de accu’s de garantie en het invoeren van het apparaat. Alles bij elkaar
moet je deze problemen oplossen of de risico’s nemen voor je er een in Amerika aanschaft.

Harm
#2 - 22-04-2009, 20:28 uur

durske

Hoi,
Wij hebben vorige zomer, dus een videocamera gekocht. We zijn er heel erg blij mee. En het werk prima. We hebben er wel meteen een ¨reisstekker¨ bij gekocht, zodat we hem in Europa ook kunnen opladen.
En ja, de garantie?? Dan moet je dus wel ff op en neer om hem te laten maken in je garatie tijd. Of je laat hem hier maken, en je betaald het zelf. Wij hebben voor het laaste gekozen. En ... hij werkt nog steeds prima.  :afro:
#3 - 22-04-2009, 21:55 uur

koosv

Tegenwoordig hebben de meeste videocamera's en fotocamera's opladers die zowel met 110 V als met 230V kunnen werken. Je kan meestal on line handleidingen opvragen, en dan kan je het zelf nakijken.
Wel hebben amerikaanse TV's een iets ander systeem: NTFS, wij hebben hier PAL, maar editors zoals premiere en studio kunnen beide formaten aan.
Als ik naar mijn eigen Sony digitale TV kijk (handleiding) , dan kan het analoge deel zowel PAL als NTSC aan.

Koos
#4 - 23-04-2009, 09:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15