Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Visites

Discussie gestart

Giovio

hallo, ben nieuw hier  8)

ff een vraagje, jullie Nederlanders / Belgen, krijgen jullie vaak bezoek van "vreemde" belgen / hollanders? wat ik bedoel, stellen jullie een logeerkamer vrij (mits betaling) zoals b&b hier bij ons? ik zou nl. graag eens Amerika bezoeken, ben alleen en idd alleen is maar alleen  ::)

wat is jullie idee hierover? gastvrijheid enz... ik weet wel dat er iets bestaat als coachsurfing ed... maar bij benelux mensen voel je je toch beter?!

thx!
#1 - 21-01-2008, 22:56 uur

hollandranch

hallo, ben nieuw hier  8)

ff een vraagje, jullie Nederlanders / Belgen, krijgen jullie vaak bezoek van "vreemde" belgen / hollanders? wat ik bedoel, stellen jullie een logeerkamer vrij (mits betaling) zoals b&b hier bij ons? ik zou nl. graag eens Amerika bezoeken, ben alleen en idd alleen is maar alleen  ::)

wat is jullie idee hierover? gastvrijheid enz... ik weet wel dat er iets bestaat als coachsurfing ed... maar bij benelux mensen voel je je toch beter?!

thx!

Wij hebben een camping in Texas dus je kan zo komen trailer surfing tegen een geringe vergoeding  ;)
#2 - 21-01-2008, 22:58 uur

J-P

Ik logeer meestal bij m'n broer in Florida en ga in juni 2 weken op bezoek bij een vriendin van me in Fargo. Dus heb daar geen last van.
#3 - 21-01-2008, 23:39 uur

Giovio

damn zeg... hoe doen jullie dit altijd? :D  ik ken dus niemand in the us and A  :o
#4 - 22-01-2008, 17:32 uur

bgroeneveld

Jeugdherbergen?
#5 - 22-01-2008, 18:00 uur

PetraVS

wat is jullie idee hierover? gastvrijheid enz...

Amerikanen zijn meestal bijzonder gastvrij.

Citaat
ik weet wel dat er iets bestaat als coachsurfing ed... maar bij benelux mensen voel je je toch beter?!

thx!

Waarom?  Als je naar een ander land gaat lijkt het me juist leuk om bij mensen uit dat land te logeren en hun leven mee te maken.
#6 - 22-01-2008, 21:47 uur

hollandranch

damn zeg... hoe doen jullie dit altijd? :D  ik ken dus niemand in the us and A  :o

Kijk eens naar de berichten hier, allemaal mensen in the USA  :afro:
#7 - 22-01-2008, 21:55 uur

Giovio

Okey, wat vragen jullie zoal qua prijs voor logement van "beginnend" forumlid  ^-^

ik zou liever bij meer "bekende" (lees belgen/nederlanders) zijn omdat zij je dan ook hun eerste ervaringen kunnen meedelen, beetje wegwijs enz...
#8 - 22-01-2008, 22:33 uur

hollandranch

Denk niet dat de meeste forumleden nu met B&B aanbiedingen komen omdat ze geen B&B's zijn, wij hebben een camping in Texas en kan je een een week logeren voor 125 Dollar in een originele Airstream, alleen dan zit je op het platteland 2uur van Dallas of Houston en wil je dit wel?  Amerika is wat groter dan Nederland dus misschien eerst maar eens kijken waar je wilt vakantie vieren. succes, Hans
#9 - 22-01-2008, 22:45 uur

J-P

Nieuw!
Ach tis maar 230x groter ofzo  ;D
#10 - 22-01-2008, 23:27 uur
« Laatst bewerkt op: 23-01-2008, 03:35 uur door J-P »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15