Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vliegticket prijsverhoging ivm gewicht

Discussie gestart

Henkvdz

Enige tijd geleden heb ik ergens gelezen dat United Airlines zijn ticketprijzen gaat verhogen voor mensen die te zwaar zijn.
Nu ga ik eerdaags met UA en zijn mijn vrouw en ik aan de zware kant en alhoewel ik de e-tickets reeds betaald heb en de e-ticketnummers reeds in huis heb, vroeg ik me af of die prijsverhoging nog steeds speelt en of UA die alsnog aan ons kan opleggen.

Wie-o-wie kan mij iets vertellen.
Vast bedankt,
Groet Henk
#1 - 25-04-2009, 12:56 uur

jerbia

Waar heb je dat gelezen? Ik heb er in ieder geval nog niet van gehoord.
#2 - 25-04-2009, 13:12 uur

Mrjn

Ik heb het ook gelezen. Het ging erom dat mensen bij wie de stoelriem niet dicht kan of mensen bij wie de stoelleuning niet naar beneden kan, voor 2 stoelen moeten gaan betalen.

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/3724226/__Te_dik__Twee_stoelen_betalen___.html?p=1,2
#3 - 25-04-2009, 16:55 uur

Dutchess

Inderdaad, het staat ook op United's website: Passengers requiring extra space.  Maar als ik het goed begrijp hoef je niet bij te betalen als er extra plaats is in de coach cabine.  Je betaalt alleen extra als de cabine vol is en je naar eerste/business class moet gaan, of als er geen extra plaats is en je moet met een andere vlucht gaan.

#4 - 25-04-2009, 18:15 uur

Mrjn


Henkvdz

Inderdaad, het staat ook op United's website: Passengers requiring extra space.  Maar als ik het goed begrijp hoef je niet bij te betalen als er extra plaats is in de coach cabine.  Je betaalt alleen extra als de cabine vol is en je naar eerste/business class moet gaan, of als er geen extra plaats is en je moet met een andere vlucht gaan.
Dank voor de reacties.
Ik ben even op de site van UA geweest en daar het hele bericht gelezen, helaas denk ik dat ik in de problemen kom, niet alleen wat betreft de ingangsdatum [4 maart en dat is precies de datum dat ik de tickets heb aan geschaft].
Maar ook omdat, zover ik het kon bekijken, alle stoelen bezet zijn en er dus geen uitbreidings mogelijkheid is.
Er is maar één optie en dat is lijnen, lijnen, lijnen ;D.
Enfin, we hopen a.s. zondag te vertrekken en we zullen wel zien waar het schip strand.
Groet Henk
#6 - 27-04-2009, 15:03 uur

Pete.Z

Onzin,dat gaan ze echt niet in rekening brengen bij tickets verkocht voor de eventuele ingangs datum.
#7 - 27-04-2009, 23:33 uur

Dutchess

Waarom is dat onzin?  Er staat toch
Citaat
This policy applies to tickets purchased on or after March 4, 2009, for travel on or after April 15, 2009.
en Henk geeft aan dat hij op 4 maart de tickets heeft gekocht.

Ik hoop in ieder geval dat het nog meevalt, Henk!
#8 - 28-04-2009, 03:57 uur

@nn@

En Henk, hoe is het verlopen?
#9 - 10-06-2009, 19:11 uur

Henkvdz

Ik heb geen risico genomen en één dag van te voren, bij het digitaal inchecken, een upgrade gekocht naar economy plus.
Dit kostte weliswaar €234 extra voor twee personen, maar was het geld volledig waard. Die 13 cm extra beenruimte maakt zo'n lange vlucht een stuk comfortabeler. Ook op de terugvlucht heb ik economy plus bijgekocht en het rare is dat het vanuit de USA ruim €100 goedkoper was.
Groet Henk
#10 - 11-06-2009, 10:37 uur

@nn@

Je hebt gelijk dat je dat gedaan hebt. Je zal toch maar in het vliegtuig van je plek af moeten en dan en plein publique voor Piet Snot staan. Je voelt je al ongemakkelijk.

groetjes
#11 - 11-06-2009, 19:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15