Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vraagje over gebrek aan een datum naast een bericht

Discussie gestart

Hicham

Ik vroeg me af of het mogelijk is te zien wnneer een berichtje gepost is. Ik zie enkel het uur staan, maar daar ben je niet zoveel mee als je wil weten op welke dag het gepost is; Kun je dit ergens instellen of is dit gewoon een fout in de forumcode?

Bedankt voor de hulp

Hicham
#1 - 23-08-2005, 00:11 uur

Loek

Datum en tijd van de posting staan meteen onder de titel van de posting.  Bij postings van vandaag staat er alleen "vandaag om ...", bij oudere postings staat er ook een datum bij.
#2 - 23-08-2005, 05:08 uur

Hicham

Raar, ik vindt enkel een uur terug, tot op de seconde juist, maar geen datum. Als het bericht vandaag gepost is dan staat er wel vandaag bij, maar voor de rest is het een grote soep van uren en minuten, waar geen touw aan vast te knopen valt.
Iemand een idee waar dit aan ligt? Instellingen, Mozilla, Forum zelf?
#3 - 23-08-2005, 14:26 uur

Chiefram

Je hebt Mozilla? Dat is toch een andere browser dan IE, toch?

Denk dat het daar aan ligt dan, want volgens mij kun je de dagen niet zelf instellen of aanpassen.
#4 - 23-08-2005, 15:29 uur

Loek

Ligt niet aan Mozilla, die gebruik ik (indirect) ook: Firefox.
Dit zie ik bijvoorbeeld op dit moment bij jouw originele posting:

Vraagje over gebrek aan een datum naast een bericht
« Gepost op: 22-08-2005, 16:11 uur »


Wat zie jij dan?
#5 - 23-08-2005, 17:17 uur

Hicham

Ik gebruik ook Firefox.

bij mijn originele post zie ik het volgende:«  Gepost op: vandaag om 12:11:22am »

Maar  bij het eerste berichtje uit een ander topic staat:
Geloofsvorm
« Gepost op: 12:33:28 PM »

Waar ik dus niet aan kan zien welke dag dit gepost is , want bij alle andere post zie ik enkel het uur staan, behalve indien ze van vandaag zijn, dan staat er 'vandaag' bij.

#6 - 23-08-2005, 17:29 uur

Loek

Vreemd, lijkt me echter niet aan Firefox te liggen, want dan zou ik dat probleem toch ook moeten hebben.  Gebruik je misschien een ander OS zoals Linux of zo?
#7 - 23-08-2005, 17:56 uur

sweatbox

Volgens mij heb jij in je profile iets veranderd onder : Voorkeuren, tijdsinstelling.
Je hebt namelijk een 12 uur notatie. Loek heeft een 24 uur notatie, de default.

Ik denk dat je er nog een paar codes voor de datum bij moet zetten, of de regel leeg moet maken.

zie:

http://amerika.nedforum.nl/index.php?action=helpadmin;help=12
#8 - 23-08-2005, 18:47 uur

Hicham

Aha, bedankt sweatbox, dat was het inderdaad. ik had %r staan, hetgeen eigenlijk%R moest zijn maar kom. Toen ik dat weghaalede zag ik eindelijk ook de datum van de posts en niet enkel een uur.

Bedankt
#9 - 23-08-2005, 20:02 uur

Bakvet

Mmm, ik hoop niet dat ze ooit in ziekenhuizen op Linux overschakelen.  ::)
#10 - 23-08-2005, 20:21 uur

sweatbox

Mmm, ik hoop niet dat ze ooit in ziekenhuizen op Linux overschakelen.  ::)

Nou, eigenlijk hoop ik meer dat ze niet op een forum gaan vragen wat ze moeten doen :)
#11 - 25-08-2005, 08:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15