Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vragen over United Airlines

Discussie gestart

Huls

Over een aantal maanden (in augustus), vlieg ik met United Airlines van Amsterdam naar San Francisco (met overstap in Washington). Aangezien ik nog nooit met United heb gevlogen, en zelfs nog nooit naar Amerika ben gevlogen, heb ik hierover een aantal vragen.

Ik heb ergens gelezen dat je met het e-ticket vantevoren je stoel alvast kan reserveren in het vliegtuig. Klopt dit? Ik heb de vlucht geboekt via WTC, en heb het e-ticket nog niet ontvangen. Mocht je de stoelen vantevoren al kunnen reserveren, dan ga ik er achteraan om het e-ticket zo snel mogelijk te ontvangen.

Verder had ik nog vragen over Mileage Plus. Zijn er hier mensen mee bekend? Ik weet dat je dat pasje gratis aan kan vragen (is het dan een pasje per koppel, of heeft ieder zijn eigen pasje?), maar wat kun je er precies mee doen?

Ik hoor het graag van jullie!  :afro:
#1 - 05-03-2010, 21:32 uur

MissFluffy

Mileage plus kan je inderdaad gratis aanmaken en het is per persoon .Als je een koppel zijt ,zal je beide moeten inschrijven .
Via dat account kan je dan ook je stoelen vastleggen maar daarvoor heb je wel je confirmation nummer voor nodig die je kan vinden op je e tickets of eventueel in de mail die je van je boeking hebt aangekregen .Misschien eens kijken of je die nummer terugvind of anders eens bellen naar WTC .
Wat je zoal kan met mileage plus kan je terugvinden op www.unitedairlines.nl  of be .
Groetjes,
#2 - 05-03-2010, 21:43 uur

Hans B

Je kunt ook WTC bellen en dan reserveren zij de stoelen.
#3 - 05-03-2010, 22:39 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Ik ben een fanatiek MileagePlus-spaarder; wij hebben nu genoeg miles voor bijvoorbeeld 2 tickets Hawaii  :dance:
Mileage Plus is niet alleen voor United Airlines, maar ook bijv. US Airways, Connections, Air Lingus, SAS, enz.
Je kunt ook op andere manieren airmiles bij United sparen. Wij slapen geregeld in een motel van de Wyndham-keten (Super 8, Days Inn, Travelodge, Howard Johnson). Met een pasje van Wyndham, genaamd Trip Rewards, kun je overnachtingsmiles om laten zetten in United-miles. Je krijg 2 miles per uitgegeven dollar. Ook de Choice Hotel-keten kent dit systeem. Als je hier gebruik van maakt, betaal dan de ene keer zelf en de andere keer je partner, zodat je de verdiende miles verdeelt. Miles zijn namelijk niet (gratis) transferable.
#4 - 06-03-2010, 00:09 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Via www.seatguru.com kun je zien wat een goede plaats is. Handig als je zelf je stoelen gaat vastleggen!
#5 - 06-03-2010, 00:10 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bakvet

Ben lid (geweest) van Wyndham, dat vond ik echt een fijne hotelketen (slechts 2x geweest). Helaas hebben de idioten me uitgeschreven wegens in-activiteit. Omdat ik er een jaar of misschien iets langer geen gebruik van heb gemaakt. Terwijl ik toch voordat ik lid werd echt heel vaak bij die Trip Rewards hotel-keten ben geweest. Trip Rewards of Choice, daar kwam het op neer. Dat beleid om je er zomaar uit te gooien dat begrijp ik dus echt niet.

Zo ben ik al zes jaar lid van Marriott Rewards, heb er sindsdien nog nooit overnacht. Toch ontvang ik met grote interesse iedere keer hun e-mail met m'n account overzicht met 0 punten en met aanbiedingen. Ik heb al zeker tien keer bijna iets geboekt. Het is gewoon omdat ik al vrij hoog bij een ander spaarprogramma zit (HHonours), dat ik het niet doe.

Ook bij Best Western zijn ze niet helemaal lekker. Die hadden vorig jaar een "gratis overnachting" promotie. Derde nacht gratis of zo. Wil je je daarvoor inschrijven, krijg je de melding: "deze actie alleen voor inwoners van Noord-Amerika bestemd." Driemaal raden hoe vaak ik naar BW geweest ben.
#6 - 07-03-2010, 16:09 uur

Jez

Dus de truc om Bakvet vaste klant te laten zijn is hem GEEN pasjes, kortingen, airmiles, etc. aan te bieden. Anders komt hij gegarandeerd nooit meer  loll
#7 - 07-03-2010, 16:47 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

martinm

Ik (wij) zijn ook fanatiek mileage spaarders. Vooral als je in Amerika woont is het erg handig als je ook de VISA van mileage plus kan krijgen (helaas moet je hiervoor wel een credit history hebben). Wij kregen als bonus 30.000 miles dus dan gaat het sparen hard en voor elke dollar die we uitgeven is 1 mile, kan wel hard oplopen. Heb medio Novemeber voor mijn schoonmoeder een vlucht met mijn miles geboekt van AMS naar Norfolk (55.000 punten) en heb nu alweer rond de 60.000 punten.

Mileage plus kost niks dus ik zou zeggen aanvragen en je kan dan via de United homepage inloggen en je vlucht checken, stoelen wizjzigen en online inchecken.

Martin
#8 - 09-03-2010, 15:57 uur

Jez

En soms krijg je nog wat voordeeltjes, zoals gratis Economy Plus seats.
#9 - 09-03-2010, 21:48 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15