Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Waar huren we onze auto?

Discussie gestart

Dirc

Ik heb wel wat oude topics gevonden maar eigenlijk weinig recents.
Waar huren we tegenwoordig onze auto in Amerika en hoe is dit bevallen?

Ik ken natuurlijk usa-reisen die hier regelmatig genoemd wordt, maar geld dit nu nog steeds?
#1 - 31-10-2012, 10:59 uur

Hans B

Ik heb even heel snel een voorbeeld gemaakt en ingevuld bij
USA-reisen.de   Hertz   Alamo
Voor de goedkoopste auto periode 06 juli (Denver) - 03 augustus 2013 (Las Vegas).
Ik heb verder niet gekeken naar voorwaarden etc..

Alamo - bij de goedkoopste economy van 664 euro one-way is niet mogelijk. Bij de compact is dit wel mogelijk voor 776 euro.
Bij Hertz lees ik niets over one-way, is de goedkoopste 1068 euro.
Bij USA-reisen.de is geen enkele categorie beschikbaar.

Blijft dus een kwestie van goed shoppen.
#2 - 31-10-2012, 12:58 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Dirc

Dat blijft het toch. Vorig jaar kreeg ik bij usa-reisen via directe mail een mooi aanbod.
#3 - 31-10-2012, 13:01 uur

Dirc

Citaat
Dear Dirk,

Thank you very much for your interest in our website.
There had been a problem on our homepage but we have just fixed it and you are now able to book a car. Should there still be something not working, please let us know.

Thank you very much in advance.
#4 - 31-10-2012, 13:12 uur

Dirc

Ik denk trouwens dat wij met 2 personen, 2 koffers, 2 maal handbaggage en een koelbox voor een Midsize SUV (Ford Escape) zullen gaan.
Deze zijn slechts €50 duurder dan een kleine wagen.
#5 - 31-10-2012, 13:16 uur

Freckles49

Al jaren en jaren Hertz niet de goedkoopste maar persoonlijk vind ik dit de beste
#6 - 31-10-2012, 16:56 uur

Jez

Dit jaar voor het eerst via dertour.de geboekt, die kwam als voordeligste uit de bus. We huurden uiteindelijk bij Hertz. Vorig jaar hadden we autoeurope.nl voor Hawaii en usareisen.de voor California. Oftewel: telkens even het rijtje aflopen en kijken waar je het voordeligst uit bent!
#7 - 31-10-2012, 20:37 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dirc

Daarom probeer ik inzicht in het rijtje met actuele, interessante aanbieders te krijgen.
#8 - 31-10-2012, 20:49 uur

Sus

Daarom probeer ik inzicht in het rijtje met actuele, interessante aanbieders te krijgen.
Vreemd dat ik de site zo weinig zie hier maar afgelopen zomer hebben wij onze Suburban via www.billiger-mietwagen.de bij Avis gehuurd en ik vond die nergens anders beterkoop. Proberen kost niets-)
#9 - 01-11-2012, 12:15 uur



Dirc

Heeft die (net als usa-reisen) ook een engelse variant?
#10 - 01-11-2012, 12:18 uur

Old Faithful

Ik huur altijd een midsize suv bij usareisen.de en ik blijf dat doen zo lang zij concurrerend zijn en ik tevreden ben over hun service, waarvan ik weet dat die tot nu toe goed is. Ik heb geen zin om lang te zoeken voor €17,50 voordeel. Zeker niet als ik dan bij een tussenpersoon terecht zou komen waarvan het onduidelijk is bij welke verhuurder ik ga huren en of er wel of niet drop off kosten betaald moet worden.
Ik houd er al helemaal niet van als er een (hogere) prijs wordt gepubliceerd, die wordt aangepast als je met een aanbod van een andere firma belt. Dat tientje voordeel laat ik aan mij voorbij gaan. Uiteraard is dat mijn mening en staat het iedereen vrij zo wel naar de laagste prijs te zoeken.  ;)
#11 - 01-11-2012, 13:19 uur
Groet,

Old Faithful

Dirc

mee eens
#12 - 01-11-2012, 13:56 uur

TondeG

Dear Mr. de Groot,
 
I am sorry to hear that you are dissatisfied with your rental. From what I can tell you booked a Standard SUV using our website. This is the category that was booked upon your behalf with Alamo via our Tour Operator – FTI Munich.
 
From what I understand you received a GMC Terrain as your rental car. A GMC Terrain is considered a Standard SUV so it falls under the “or similar” section of what we show. The Ford Explorer is the vehicle our Tour Operator gives as an example for this category. I have attached a list directly from Alamo that outlines what vehicles belong to what category. You booked a Standard SUV which is the SIPP/ACRISS Code SFAR (http://en.wikipedia.org/wiki/ACRISS) . You will see that Alamo has 13 different makes/models in its Standard SUV category. These classifications are done by the rental car company, not us! The vehicle you received is in the same category as the Ford Explorer which you will see is also listed in the SFAR category. The claim that you need to pay an additional fee to get a vehicle the size of an Explorer is FALSE. You have received a vehicle that falls into the same category as the Ford Explorer. Please understand that these are the classifications made by ALAMO and NOT by our company.
 
That being said, I would also like to add that we are only the intermediary of this service and are not in direct contact with Alamo. It is the Tour Operator, who is also your contractual partner, who is in direct contact with Alamo. They are also responsible for customer service issues. We are not trying push you away. We simply do not have any direct contact with Alamo. If you wish to pursue this matter further, I would recommend that you contact the tour operators customer service center at [email protected] .

Thank you and I hope you have a great remainder of your stay in the United States,

Martin Zahn

Director of Business Development
:afro:

Nav van een klacht heb ik bovenstaande brief gekregen van Usareisen.de, erg netjes. Het probleem ligt niet bij  USA maar bij Alamo LAX. Alamo wilde mij 400 dollar meer laten betalen voor een vergelijkbare wagen als de verwachte Ford Exployer via USA. Hieronder de lijst van Alamo. In de standard SUV zit veel verschil in maat. Met Hertz nooit geen probleem gehad, kreeg vaak een upgrade voor free, dus geen Alamo meer voor mij!   
#13 - 01-11-2012, 17:22 uur
« Laatst bewerkt op: 01-11-2012, 18:30 uur door TondeG »

Dirc

En Hertz direct geboekt of ook via tussenpartij?
#14 - 01-11-2012, 18:43 uur

TondeG

Beide, via budget. com 
#15 - 01-11-2012, 18:58 uur
« Laatst bewerkt op: 01-11-2012, 19:00 uur door TondeG »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15