Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Waar waren jullie op 11 September 2001???

Discussie gestart

persianBrit

Ik werkte toen voor MTV in Londen. Ik weet nog precies waar ik was. Ik zat te monteren. Opeens kwam er iemand naar binnen die riep dat we de tv aan moesten zetten, precies op dat moment zagen we het tweede vliegtuig de toren invliegen. Totale paniek in Londen en overal zag je stromen mensen naar buiten komen. Vooral in het financiele centrum werden eigenlijk alle gebouwen geëvacueerd. Vanaf die dag merkte je ook in Londen dat de angst er bij een hoop mensen goed inzat. Heftig om te zien hoe een hele stad massaal leegloopt wanneer er een email rondgaat die waarschuwt niet naar het centrum te gaan dat weekend.

ongelovelijk... kan je je voorstellen als een stad als London virtually plat ligt...; het is zowiezo THE financieel bolwerk van Engeland + er wonen zoveel mensen, ik kan me voorstellen dat ze zich een hoedje schrokken...
ikzelf was in 2004 nog met een paar vrienden, klasgenoten en leraren naar Kings cross geweest . onderweg moesten we allen de underground verlaten omdat er zogenaamd een bomb zat in de Underground  :-X :-X  
de explanation die later in the local newspaper stond was dat er na september 11 strengere maatregelen genomen worden en dat de local police zich profesional heeft gedragen om zo min mogelijk paniek te zaaien...

zo zie je maar, september 11 heeft zoveel effect gehad op local, national and international policies dat we er wel allemaal door geraakt zijn op een of ander manier...




#31 - 22-06-2005, 11:14 uur

Colorado

En wij waren net terug uit de States ... en hadden op een van die vluchtnummers kunnen zitten. Dan komt het wel heel, heel dichtbij.

Op de middag zelf, heb ik onze vrienden in Colorado uit bed moeten mailen met het nieuws. Ze hadden de TV nog niet aanstaan ...

Anita

#32 - 24-06-2005, 15:54 uur

newengland

Ik had destijds een bijbaatje bij een pizzakoerier waarvan de eigenaar en meeste werknemers van van arabische of marrokaanse afkomst zijn. Ik was net terug in de zaak toen ik het daar op tv het 2de vliegtuig erin zag vliegen.
Na een aantal euforische uitlatingen van de bazen en het mede personeel in de trand van "Dit is wel een keer goed voor amerika" en "net goed voor Bush". Heb ik direct ontslag genomen en ben er nooit meer geweest.
#33 - 27-06-2005, 18:57 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

Chiefram

Dat vind ik super van je. Zulke opmerkingen verwcht je niet. Van niemand. Het zal dan ook wel als een klap in je gezicht zijn aangekomen toen je dit soort opmerkingen hoorde.
#34 - 27-06-2005, 20:48 uur

Rogier

Ik had destijds een bijbaatje bij een pizzakoerier waarvan de eigenaar en meeste werknemers van van arabische of marrokaanse afkomst zijn. Ik was net terug in de zaak toen ik het daar op tv het 2de vliegtuig erin zag vliegen.
Na een aantal euforische uitlatingen van de bazen en het mede personeel in de trand van "Dit is wel een keer goed voor amerika" en "net goed voor Bush". Heb ik direct ontslag genomen en ben er nooit meer geweest.

Afschuwelijk zeg, geef de CIA of FBI het adres door van hun. Wie weet kunnen ze er wat mee.
#35 - 27-06-2005, 22:14 uur

newengland

Ja, ik was toen ook al vrij Amerika georienteerd. Dus ik wist echt niet wat ik hoorde.
#36 - 28-06-2005, 17:44 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

Bart Benz

Ik had destijds een bijbaatje bij een pizzakoerier waarvan de eigenaar en meeste werknemers van van arabische of marrokaanse afkomst zijn. Ik was net terug in de zaak toen ik het daar op tv het 2de vliegtuig erin zag vliegen.
Na een aantal euforische uitlatingen van de bazen en het mede personeel in de trand van "Dit is wel een keer goed voor amerika" en "net goed voor Bush". Heb ik direct ontslag genomen en ben er nooit meer geweest.

:o Dat is wel heel erg!
#37 - 28-06-2005, 18:02 uur

persianBrit

Ik had destijds een bijbaatje bij een pizzakoerier waarvan de eigenaar en meeste werknemers van van arabische of marrokaanse afkomst zijn. Ik was net terug in de zaak toen ik het daar op tv het 2de vliegtuig erin zag vliegen.
Na een aantal euforische uitlatingen van de bazen en het mede personeel in de trand van "Dit is wel een keer goed voor amerika" en "net goed voor Bush". Heb ik direct ontslag genomen en ben er nooit meer geweest.

 :-X :'( >:(

stelletje idioten daar...
ik vind het goed van je dat je ontslag heb genomen...
je kan tegen zulke idioten niets meer zeggen: het heeft geen nut, ze blijven heel stiff achter hun eigen idiote "overtuigingen"  staan .
#38 - 29-06-2005, 12:00 uur

Frank S

Het zijn schandalige uitlatingen, maar helaas geen uitzondering... Er is toen op meerdere plaatsen in Nederland zelfs "feest" gevierd door m.n. Marokkaanse "Nederlanders".
#39 - 02-07-2005, 13:11 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

persianBrit

Het zijn schandalige uitlatingen, maar helaas geen uitzondering... Er is toen op meerdere plaatsen in Nederland zelfs "feest" gevierd door m.n. Marokkaanse "Nederlanders".

oh ja dat kan ik me nog goed herrineren... was ook op RTL news dacht ik...
wat een stelletje godvergeten idioten waren dat zeg...
het maakt me weer boos als ik eraan denk...  >:(
#40 - 02-07-2005, 13:24 uur
« Laatst bewerkt op: 02-07-2005, 13:25 uur door persianBrit »

Chiefram

Het zijn schandalige uitlatingen, maar helaas geen uitzondering... Er is toen op meerdere plaatsen in Nederland zelfs "feest" gevierd door m.n. Marokkaanse "Nederlanders".

Alleen al het lef om je vreugde in het openbaar te laten zien als er duizenden onschuldige mensen het leven hebben gelaten door een schandalige terroristische aktie, spreekt al voor zich...

Nederland had deze groep feestvierders zonder pardon direkt het land moeten uitzetten, maar wij pikken dit natuurlijk weer.

Wees maar bang voor dit soort 'uitschot'. Er komt een dag dat ze echt de dienst gaan uitmaken.

Ik gruwelde bij dit soort barbaarse en dierlijke beelden. Sommige mensen zijn echt zwaar ziek in hun hoofd.
#41 - 02-07-2005, 13:28 uur

newengland

Dit soort aanvaringen behoren ook tot een van de redenen dat ik nu actief bezig ben om dit land zo spoedig mogelijk te verlaten.
#42 - 02-07-2005, 16:19 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

Chiefram

Toen wij Nederland definitief de rug toekerden, moesten wij van de belastingdienst een reden opgeven waarom wij Nederland gingen verlaten.

ik heb er geen doekjes om gewonden...
#43 - 02-07-2005, 22:19 uur

Frank S

Toen wij Nederland definitief de rug toekerden, moesten wij van de belastingdienst een reden opgeven waarom wij Nederland gingen verlaten.

ik heb er geen doekjes om gewonden...

Hebben ze ook verteld waarom ze in hemelsnaam een reden voor je vertrek moesten hebben? Wat hadden ze gedaan als ze jouw reden niet goed genoeg vonden? Je abonnement op de belasting niet opgezegd?
#44 - 03-07-2005, 09:06 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Heivalido

Ik was aan het werk bij mijn toenmalige werkgever, Mega Mix in Vlissingen. Thuisgekomen van mijn werk zette ik de tv aan en dacht meteen....hee tof, deze film heb ik nog niet gezien, al heel snel begreep ik dat het geen film was en dat het dus zeker niet TOF was  :( :( :(

Een zwarte dag om nooit te vergeten :-\
#45 - 17-07-2005, 17:23 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15