Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Washington license plates in Groningen?

Discussie gestart

chocovla

Nou ben ik wel eens niet helemaal wakker 's ochtends maar ik zag vanmorgen tot mijn stomme verbazing een auto de rotonde over gaan met Washington DC license plates  :D Nou heb ik wel eens mensen zien rondrijden met fake plates onder of boven op de auto maar dat was bij deze auto niet het geval. Toevallig iemand van het forum? Ben iig benieuwd of er nou daadwerkelijk iemand zijn auto mee heeft genomen vanuit de States namelijk.
#1 - 27-09-2007, 10:23 uur



Hans B

Ik rij bij de weg en zal eens even opletten "om de big city"
Wat voor een auto was het.
Hans
#2 - 27-09-2007, 12:23 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

hollandranch

Kan ook gewoon een Amerikaan zijn die in Nederland woont, leger etc.
#3 - 27-09-2007, 14:55 uur

chocovla

Had niet eens gedacht aan het leger. Zou inderdaad mogelijk zijn alhoewel de luchtvaart en landmacht basissen wat meer richting het midden van Duitsland zitten. Heb helaas het type auto niet gezien aangezien ik al stomverbaasd genoeg was om de Washington plates te zien. Het was in de stad op de Van Iddekingeweg vlak bij een rotonde. Misschien morgen maar gaan posten met een verrekijker  ;)
#4 - 27-09-2007, 16:52 uur
« Laatst bewerkt op: 27-09-2007, 16:56 uur door chocovla »



Mrjn

Volgens mij heb ik die auto ook ooit eens gezien op de parkeerplaats van het Helperplein. In ieder geval een auto met Amerikaanse nummerplaten. Kan me alleen niet meer herinneren welke staat het was.
#5 - 27-09-2007, 21:24 uur

hollandranch

Heb in Nederland heel wat wagens zien rondrijden met Amerikaanse platen maar nog nooit hier in Texas een Hollandse kentekenplaat zien langs scheuren >:D
#6 - 27-09-2007, 21:33 uur

PetraVS

Hier in DC zie ik weleens Nederlandse nummerplaten (met een Amerikaanse eroverheen geschroefd), zullen mensen zijn, die bij de ambassade werken. 
#7 - 27-09-2007, 21:37 uur

Willem goes Miami

Heb in Nederland heel wat wagens zien rondrijden met Amerikaanse platen maar nog nooit hier in Texas een Hollandse kentekenplaat zien langs scheuren >:D

Komt nog wel  ;D

Nu mijn biertje pakken.
#8 - 27-09-2007, 21:41 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

DennisH

Bij mij in de straat staat een mercedes (c-klasse) met platen uit Texas. Zal wel in Capelle a/d IJssel werken bij het leger.
Blijft grappig om te zien.
#9 - 04-10-2007, 08:29 uur

Bakvet

Bij mij in de straat stond een auto met een oude California license plate (een 2-nummer). Na een halfjaar kwam er een Nederlandse op te zitten, blijkbaar mag je er niet ongelimiteerd mee blijven rondrijden. De gezondheidszorg in ons land beviel goed, maar het klimaat minder. Met achterlating van de rolstoel zijn die weer vertrokken. Er kwamen ook auto's met Georgia en Texas plates, die gingen na verloop van tijd ook op Nederlandse platen over. Die mensen wonen hier nog steeds. Alleen de huurwoningen hier worden nu verkocht zodra iemand vertrekt. Dat heeft de aanwas van verse Amerikanen hier in de buurt stilgelegd.
#10 - 07-10-2007, 14:25 uur

Verhelst

Als je een tijdje in Amerika woont en beslist terug te keren naar je thuisland, kan je dan als je jouw amerikaanse wagen importeert blijven rijden met de amerikaanse nummerplaat ?
#11 - 03-11-2007, 19:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15