Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat is er echt veel goedkoper in Amerika dan in Nederland?

Discussie gestart

strijkplank

Ik ben benieuwd wat in Amerika toch echt veel goedkoper is dan hier.Wie weet dit?
#1 - 17-08-2007, 10:43 uur

DennisH

Benzine ! En uit eten gaan !

:D
#2 - 17-08-2007, 12:28 uur

Traveller

merkkleding
#3 - 17-08-2007, 12:29 uur

Anouk

(Nieuwe) auto's, electronica.. Etc..
#4 - 17-08-2007, 12:42 uur

Michiel77

Overnachten
#5 - 17-08-2007, 13:38 uur

hollandranch

In Amerika heb je veel outlets en daar i het goedkoop winkelen, vooral kleding. electronics en ook speelgoed, zoals schaalmodellen. In de supermarkten is vooral vlees en limonade erg goedkoop. Belasting is in Amerika een stuk lager waardoor benzine en auto's goedkoop zijn. Bij ons in de buurt is het onroerend goed erg laag, maar in New York weer niet te betaken.
#6 - 17-08-2007, 14:55 uur

USofA

Oftewel bijna alles is er goedkoper  ;D
#7 - 17-08-2007, 14:59 uur

hollandranch

Oftewel bijna alles is er goedkoper  ;D

Helaas niet, als je echt kijk naar de belangrijkste zaken.

Boodschappen zijn even duur, hetzelfde geld voor verzekeringen en vaak duuder als je net het land inkomt. Hypotheken zijn duurder, maar je betaald wel meer af.  Bij ons in de omgeving zou je met 25000 Dollars per jaar kunnen leven, in de grote steden kan je dit bijna verviervoudigen. het leven in Amerika kan heel goedkoop zijn, maar hoeft niet.
#8 - 17-08-2007, 15:19 uur

Anouk

Ik ga op Schiphol werken, en woon zelf in Deventer dus wil graag een comfortabele auto.. Ik zat op de site van Dodge Nederland te kijken en ging voor de gein eens op de Amerikaanse Dodge site kijken hoe duur die auto daar was.. Hier is ie dus 2x zo duur.. Ik weet wel dat dat te maken heeft met invoeren en belastingen enzo.. Maar toch, erg jammer is dat bloos

Nadeel van dat het goedkoper is in Amerika, is dat je toch meer aanschaft en dus (onbewust) toch meer geld uitgeeft.. Vooral als je op vakantie bent.. Dat zal wel anders zijn als je er woont.
#9 - 17-08-2007, 17:39 uur

hollandranch

Ik ga op Schiphol werken, en woon zelf in Deventer dus wil graag een comfortabele auto.. Ik zat op de site van Dodge Nederland te kijken en ging voor de gein eens op de Amerikaanse Dodge site kijken hoe duur die auto daar was.. Hier is ie dus 2x zo duur.. Ik weet wel dat dat te maken heeft met invoeren en belastingen enzo.. Maar toch, erg jammer is dat bloos

Nadeel van dat het goedkoper is in Amerika, is dat je toch meer aanschaft en dus (onbewust) toch meer geld uitgeeft.. Vooral als je op vakantie bent.. Dat zal wel anders zijn als je er woont.

Toen ik regelmatig op vakantie in amerika was waren Walmart, Outlets en Malls een soort hemel op aarde, nu ik hier sinds december woon heb ik 1 Mall gezien en geen outlets en Walmart als het echt moet, het is zo gewoon geworden 2006-04
#10 - 18-08-2007, 00:07 uur

Anouk

Had ik ook, toen ik die 2 jaar in Amerika woonde was Walmart enzo zo gewoontjes geworden.. De afstanden trouwens ook! Toen reed ik zo 3 uur naar Houston om een spijkerbroek te halen en weer terug, zal wel weer wennen worden zo.. Maar ik denk dat als ik in December weer terug ga ik niet weg te slaan ben bij winkelcentra en outlets enzo, haha..

*zucht* ik wil er weer wonen bloos
#11 - 18-08-2007, 00:31 uur

MiamiHeat

JIF PEANUTBUTTER
#12 - 18-08-2007, 09:43 uur

texas freak

Lingerie, BH's etc betere kwaliteit ! spijkerbroeken, schoenen, shampoo; hier koop je klein flesje voor duur daar koop je grote fles 1 liter fructisvoor 4 dollar !!
#13 - 19-08-2007, 13:43 uur

ceetje

Lingerie, BH's etc betere kwaliteit ! spijkerbroeken, schoenen, shampoo; hier koop je klein flesje voor duur daar koop je grote fles 1 liter fructisvoor 4 dollar !!

SHAMPOO!! enorm, ik kocht altijd Nexxus producten bij de kapper resp. ruim €16 en ruim €32. In Amerika resp $8 en $12. Jammer dat shampoo best zwaar is ivm koffergewicht. Onbegrijpelijk trouwens dat de shampoo hier in Nederland alleen bij geselecteerde kappers te koop is en daar gewoon bij de Walmart en de Target. En al het andere wat Texas freak noemde ook. Paar hardloopschoenen hier bij een speciaalzaak €135, daar heb ik precies dezelfde gekocht voor $75. Onbegrijpelijk.
#14 - 19-08-2007, 14:21 uur

Mr-Leo

Mijn ervaring na 5 weken is dat vrijwel alles goedkoper is wat je zoal tegen komt op je vakantie. Helemaal met de huidige dollar koers.
#15 - 20-08-2007, 10:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15