Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat zijn 1.75 'bathrooms'?

Discussie gestart

Bakvet

Vraagje aan de inboorlingen van de VS. Het schijnt namelijk dat ik de DV2014 greencard lottery ga winnen. Daarom zit ik met wat meer belangstelling dan normaal de zondagse bijlages van diverse kranten te lezen. Ik lees nu in de Seattle Times een artikel over Vashon Island waar foto's van twee huizen in staan: two-bedroom, 1.75 bath en three-bedroom, 1.75 bath. Nu kan ik me echt wel voorstellen wat met 1.5 bath wordt bedoeld, wat je vaak leest, maar wat is 1.75 bath? Is die .75 dan walk-in shower + wc of zo?
#1 - 18-11-2012, 23:25 uur

Pieter79

Voor zover ik weet is staat een "1" voor een wc, gootsteen/kraan en een ligbad (met douche combi). Een "0.5" staat voor een wc met gootsteen/kraan. En dan als laatste de ".75"; dit staat voor een wc, gootsteen/kraan en een douche (geen bad).

Alvast gefeliciteerd trouwens met het winnen van de DV2014!! Je gaat aan een mooie uitdaging beginnen! :)


Gr. Pieter
#2 - 19-11-2012, 00:37 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Yessica

Haha, Amerikanen en hun badkamers  :P
Net even mijn husband gevraagd, volgens hem zijn er 4 delen in een badkamer; een wastafel, een toilet, een bad, een douche. Als je één van die dingen niet hebt, is het een 1.75. Dus waarschijnlijk heb je dan een toilet en wastafel met of alleen een bad, of alleen een douche. Ik vind het wel grappig altijd hoe ze dat aanduiden.

Zo, nu heb ik me lang genoeg ingehouden. Je hebt de Geen Card Lottery gewonnen? Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffff! Super geweldig man! Gefeliciteerd!!! :dansbanaan:

Zo, nu ga ik opstaan, heb zo de medische keuring voor mijn Green Card  8)
#3 - 19-11-2012, 06:40 uur



Freckles49

Spannend Yessica maar het eind is in zicht!!!!!!  :afro:
#4 - 19-11-2012, 15:07 uur

Bakvet

Sorry het was maar spam, ik heb niks gewonnen.  ;) Maar bedankt voor het antwoord allemaal.
#5 - 19-11-2012, 20:15 uur

ned in MO

Het hangt ook nog weer van de staat af waar je woont. Wij kennen hier geen 3/4 bathrooms, alleen halve en hele
Maar goed een 3/4 is een hele bathroom maar dan een douche ipv bad (maar dat wist je al)
#6 - 21-11-2012, 20:50 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15