Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

wie heeft er als een rondgetrokken in amerika

Discussie gestart

vincent

hallo

ik zou over een tijdje heel graag eens willen rondtrekken door amerika omdat ik er dan de kans voor heb.
doorm middel van deze site wil ik met mensen in contact komen die dit ook al eens gedaan hebben en hoe hun het gevonden hebben en of het aanteraden is of juist helemaal niete

groetejs vincent
#1 - 29-01-2005, 19:02 uur

Norbert

Wat bedoel je precies met rondtrekken door Amerika? En aan welke streek zit je te denken?
#2 - 31-01-2005, 10:38 uur

Cimba

hallo

ik zou over een tijdje heel graag eens willen rondtrekken door amerika omdat ik er dan de kans voor heb.
doorm middel van deze site wil ik met mensen in contact komen die dit ook al eens gedaan hebben en hoe hun het gevonden hebben en of het aanteraden is of juist helemaal niete

groetejs vincent

Ik heb rondgetrokken door het westen van Amerika
van san francisco naar la en las vegas, grandcanyon
dit is een heel leuk gebied omdat er heel veel te doen is
dit heb k met een camper gedaan

#3 - 09-02-2005, 17:07 uur
Madelon

Chiefram

Wij zijn al 20 jaar elk jaar (soms 2 of 3 keer per jaar) op vakantie geweest in Amerika eb hebben 35 staten bezocht. Sommige staten wel meer dan 1 keer zelf.

Ook hebben wij reizen gemaakt van de westkust naar de oostkust en van het noorden naar het zuiden, allemaal met de auto.

Alles is je aan te raden, er is zoveel te zien en te doen, dat je gewoon terug moet naar eerder bezochte staten, omdat je gewoon niet alles in een enkele vakantie van 4 a 5 weken kunt doen en bezichtigen. Maar als advies raad ik je toch de staten aan de westkust aan en dan te beginnen in Colorado, Utah en Nevada. Als het even kan doe dan ook Arizona aan. Als je hier eenmaal geweest bent, dan zul je nog heel vaak terug gaan om nog meer te zien daar.
#4 - 13-02-2005, 04:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15