Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie helpt mij!??? Verwachting Amerika. (schoolopdracht)

Discussie gestart

karlijn_uenk

Hallo Allemaal!

Op dit moment volg ik de opleiding Hoger toetistisch en recreatief onderwijs. Voor een opdracht moet ik de verwachtingen va nde nederlandse klant met betrekking tot het product Amerika in kaart brengen!
Kunnen jullie mij misschien helpen om aan meer informatie te komen door jullie verwachting, leeftijd op te schrijven!?

Alvast bedankt!
Groetjes Karlijn
#1 - 14-10-2007, 20:35 uur

Renske

Omdat je een HBO opleiding volgt denk ik dat er wat van je verwacht wordt. Daarom vind ik het heel erg lullig dat je denkt dat je met zo'n vraagje ervan afkomt. Misschien als je wat gerichtere vragen stelt (bijvoorbeeld een vragenlijstje) dan wil ik best antwoord geven. Maar deze vraag is geen HBO niveau is misschien VMBO niveau zo van...ik moet dat doen dus schrijf maar op dan vat ik het wel ff samen.
#2 - 14-10-2007, 21:22 uur

ned in MO

Ik heb ooit leisure management is leeuwarden gestudeeerd (hbo)
Wees eens wat concreter met je vragen als je hulp nodig hebt
#3 - 14-10-2007, 21:59 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Yessica

Ik denk dat ik het met Renske eens ben. Dit is niet echt een vraag/opdracbt op HBO niveau. Ik heb zelf de Nationale Hogeschool voor Toerisme & Verkeer in Breda gedaan en mijn opdrachten waren een stuk pittiger kan ik wel zeggen.

Dus ook ik wil best helpen, maar dan zul je iets meer moeite moeten doen om de juiste informatie los te krijgen. Want met lukrake informatie kun je ook niet veel denk ik.
#4 - 15-10-2007, 13:23 uur



Gian

Hey Karlijn,

Wat ik zou aanraden is, maak en lijst met vragen wat je v an ons wilt weten, wij kunnen  deze dan invullen.
Zo kunnen wij gerichter antwoord geven.

Ik ben benieuwd hoe je lijst eruit komt te zien, ik wil je graag helpen.

Groetjes Giny
#5 - 15-10-2007, 19:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15