Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie wil dit voor me doen?

Discussie gestart

Kika

Hallo,

Ik woon in België en zou graag Little People speelgoed aankopen in Amerika. Mijn enige probleem is dat ik geen Visa of Paypal heb. Ik ben dus op zoek naar Belgen of Nederlanders die in Amerika wonen en hier bij ons nog een rekeningnummer hebben en die de aankopen voor me in Amerika willen doen. Zo kan ik het geld op een Belgische of Nederlandse rekening overmaken!

Wie o wie wil/kan me helpen?

Alvast bedankt voor alle reacties, hopelijk zijn het er veel! ;D

Het zou ook fijn zijn indien het iemand van mijn leeftijd is (37 jaar) en met kids zodat we ook wat verhalen kunnen uitwisselen!  ;)
 
Groetjes,
Kika
#1 - 22-10-2005, 22:25 uur

Kika

Iemand?
#2 - 06-01-2006, 22:20 uur

Dusza

Kika, misschien dat het voor sommigen niet helemaal duidelijk is;
is het die mensen in Amerika dat speelgoed ook naar jou opsturen?
Of wil jij online iets bestellen, maar is het probleem dat jij geen credit card hebt om te betalen?
#3 - 06-01-2006, 22:32 uur

thornberrys

Ben   hier ooit eens een url tegengekomen van een Nederlandse persoon, die  aankopen deed in de states(op bestelling) om het vervolgens naar Europa te verzenden.

Van produkten die in Europa niet te verkrijgen zijn.  Een soort van boodschappensdienst.

Dus effe het forum doorzoeken  ;)

regards
#4 - 18-01-2006, 02:03 uur

Chiefram

Is dat niet dat bedrijf in Flordia, waar je een echt Amerikaans adres kunt krijgen (ook al is het niet een echt woonadres) en die de dingen voor je kunnen kopen en/of post naar je kan doorsturen vanuit Amerika?
#5 - 18-01-2006, 18:01 uur


thornberrys

http://www.fromus2eu.com/introduction.htm staat op amerika.pagina

idd,

Dat was het,heb er gisteren nog naar gezocht  ,maar het opgegeven  2006-20
#7 - 19-01-2006, 00:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15