Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

waar woon jij in amerika????

noord amerika
32.7%
17 (32.7%)
oost amerika
17.3%
9 (17.3%)
west amerika
25%
13 (25%)
zuid amerika
11.5%
6 (11.5%)
ergens anders in amerika
13.5%
7 (13.5%)

Totaal aantal stemmen: 41

wie woont in amerika

Discussie gestart

Dutch

misschien binnenkort in Spring Hill Florida, als het interview goed afloopt  ;)

Hey :)
In welk Spring Hill? Want er zijn er 2 volgens mij in Florida, 1 aan de oostkust en 1 aan de westkust.
We vertrekken 7 maart 2005.

Hernando County, net boven Tampa dus dat is de westkust.  ;D

Nee, dat is de oostkust van Florida!
Ok, het is de westkust van Amerika, maar dat bedoelde ik niet :)
En waar ga je verblijven in Spring Hill? Want het is niet zo'n toeristische plaats. Wat ik je wel aan kan raden is een restaurant schuin tegenover de Winn-Dixy supermarkt. Ik ben de naam even kwijt, maar het is van een Belg, die tevens de kok is. Zijn vrouw en nog een meisje uit Belgie doen de bediening.
#16 - 14-12-2004, 00:38 uur
There's no substitute for cubic inches

Dutch

Hallo allemaal

Ik ben erg nieuwsgierig waar iedereen woont in amerika..
Ik woon in Four Oaks , North Carolina, in een klein farmers dorpje.

Dutchgirl

Is dat in de buurt van Mooresville, want daar wonen vrienden van ons!
#17 - 14-12-2004, 00:44 uur

xerxesc

Los Angeles, CA
#18 - 15-12-2004, 18:56 uur

Loek

Aurora, Colorado
#19 - 16-12-2004, 01:14 uur

Sbull

Hey Dutch hoe weet jij van dat restaurant in Spring Hill
Ja het is van een belg ook ik weet de naam niet meer maar wel dat het op de SpringHill drive is.
Je moet wel goed  opletten anders rij je er voorbij.
Het is net na de MacDonalds.
Wat is de wereld toch klein he
#20 - 16-12-2004, 16:29 uur

Dutch

Hey Dutch hoe weet jij van dat restaurant in Spring Hill
Ja het is van een belg ook ik weet de naam niet meer maar wel dat het op de SpringHill drive is.
Je moet wel goed  opletten anders rij je er voorbij.
Het is net na de MacDonalds.
Wat is de wereld toch klein he

;D Wij hadden het adres gekregen van de zoon van de vrouw waar wij ons huis in Spring Hill van hadden gehuurd. En het klopt dat het vlak bij de McD is, aan dezelfde kant van de weg.
Als je die weg trouwens verder rijdt heb je vlak voordat je Spring Hill uit rijdt aan de rechterkant ook nog een pleintje waar je heel lekker ijs kunt eten.
#21 - 16-12-2004, 19:59 uur
« Laatst bewerkt op: 16-12-2004, 20:04 uur door Dutch »

Sbull

Ja hoor en op dat zelfde pleintje is een familyrestaurant die voor weinig heerlijke spareribs heeft een een salade waar je je vingers bij aflikt of beter gezegd het schaaltje bij aflikt.
Maar het is toch wel ongelovelijk dat jullie daar ook geweest zijn terwijl het niet een plek is waar toeristen komen, oke op weeckee watchee na dan.
Het is daar wel nu helemaal verandert zeker op de 19 want daar hebben ze nu een super super walmart gebouwd en de oude is nu een fleemarket geworden met 200 stands.
Ook de lakes zijn nu vol (wanneer waren jullie er)
#22 - 17-12-2004, 11:38 uur

Dutch

Ja hoor en op dat zelfde pleintje is een familyrestaurant die voor weinig heerlijke spareribs heeft een een salade waar je je vingers bij aflikt of beter gezegd het schaaltje bij aflikt.
Maar het is toch wel ongelovelijk dat jullie daar ook geweest zijn terwijl het niet een plek is waar toeristen komen, oke op weeckee watchee na dan.
Het is daar wel nu helemaal verandert zeker op de 19 want daar hebben ze nu een super super walmart gebouwd en de oude is nu een fleemarket geworden met 200 stands.
Ook de lakes zijn nu vol (wanneer waren jullie er)

Wij waren er van 30 september tot 13 oktober, dus nog niet zo lang geleden.
#23 - 17-12-2004, 13:27 uur

heivalido

he Sbull, wat zongen wij altijd met Marc, hahahahha
It`s a small world afterall hahahahahahha. Geweldig. Die ijstent wat verder op de Spring Hill drive is echt toppie, het hete pappa joe of zoiets of uncle joe ik weet het niet meer, Chocolate Browny Icecream with fudge etc etc etc mjammie. Het deel van Spring Hill waar we het liefst gaan wonen is het stuk (de hoek zeg maar) tussen de mariner en de spring hill drive, ergens een zijstraat van Waterfall drive zou leuk zijn. We zijn op dit moment bezig met een woning aan de andere kant van Mariner net achter de Publix
#24 - 06-01-2005, 22:02 uur
« Laatst bewerkt op: 06-01-2005, 22:02 uur door heivalido »

milo

Hallo!
Ik woon sinds kort in Raleigh, North Carolina.
#25 - 20-05-2005, 14:02 uur

Chiefram

Hallo!
Ik woon sinds kort in Raleigh, North Carolina.

Hoe dat zo ineens? Ik bedoel, hoe kom je daar zomaar ineens terecht?  ;)
#26 - 21-05-2005, 16:11 uur

VermontGirl

Hoi,

Ik woon al 3.5 jaar in Burlington, Vermont en heb het hier heel goed naar mijn zin. Dicht bij de bergen en aan het meer. Dus in elk seizoen is er wat te doen zeg maar.
Jammer dat ik niemand anders heb gezien die hier een beetje in de buurt woont... Het is ook niet zo dik bevolkte staat.
#27 - 21-06-2005, 20:52 uur
Wonen er nog meer NL-ers in de green mountain state (Vermont)?

Natascha

Sinds ruim een maand in South Carolina, Hilton Head Island.
Het lijkt hier erg veel op het Gooi.
Bossen en overal fietspaden.
#28 - 04-07-2005, 16:08 uur

Heivalido

Als je die weg trouwens verder rijdt heb je vlak voordat je Spring Hill uit rijdt aan de rechterkant ook nog een pleintje waar je heel lekker ijs kunt eten.

Dat ijszaakje heet Papa Clydes en ze hebben er inderdaad heerlijk ijs, moeten we weer snel eens naartoe.

Oh en ff on topic.

We wonen nu dus in Spring Hill, FL
#29 - 23-07-2005, 03:26 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

Dusza

Mag ik hier nog eens even een oproepje doen, voor diegenen die nog niet geantwoord hebben op deze vraag, of voor die gelukkigen die intussentijd verhuisd zijn?

Ons aller Chiefram heeft zonet heel vriendelijk aangeboden om eens een kaart te maken die aanduidt waar onze Nederamerikanen (of ondertussen échte Amerikanen) wonen.
Zie zijn post van 31/07/2005 in dit draadje:
http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=23;action=display;threadid=1690;start=15#lastPost

Je mag natuurlijk altijd je exacte adres opgeven, wie weet valt er dan wel iets lekkers in je brievenbus  ;D
Je loopt natuurlijk ook altijd het risico dat aan dat lekkers een Amerika-reiziger vasthangt, en dat je die dan even voor lief moet nemen. Dus afhankelijk van je behoefte naar drop of ander lekkers: gewoon je gemeente of stad, of je hele adres graag!  :)
#30 - 31-07-2005, 06:47 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15