Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Wie wordt de nieuwe President van Amerika?

Obama (D)
80%
12 (80%)
McCain (R)
20%
3 (20%)

Totaal aantal stemmen: 14

Wie wordt de nieuwe President van Amerika?

Discussie gestart

Chiefram

Ik zou wel eens willen weten wat julie denken wie er de nieuwe President van Amerika gaat worden in 2008.

Zelf denk ik dat McCain het gaat worden.
#1 - 02-08-2008, 07:21 uur

Pieter79

Het zal wederom een 'close combat' worden maar ik denk dat McCain als winnaar uit de bus zal komen. Zelf zou ik ook op hem gestemd hebben.
#2 - 02-08-2008, 09:14 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Harry

Ik hoop toch echt dat het merendeel van de Amerikanen hun verstand gebruiken en kiezen voor Obama, er is een sterke leider nodig om de enorme economische schade aangericht door de Bushregering op te ruimen, om van de reputatieschade in de rest van de wereld maar niet te spreken.
Een keuze voor McCain is niets meer dan een voortzetting van het rampzalige beleid van de Bushregering welke de VS van een economische grootmacht gemaakt heeft tot een land afhankelijk van investeerders uit het verre en midden oosten, ik moet er niet aan denken wat er gebeurd met de koers van de Dollar, en de op dit moment wankele economie van de VS, als zij de geldkraan dichtdraaien.

Harry
#3 - 02-08-2008, 11:44 uur

mie

Volledig eens met Harry. Bush was een complete  RAMP.. Hopelijk komt er nu een nieuwe wind aangewaaid. Ik hoop echt dat OBAMA het haalt.
#4 - 03-08-2008, 00:13 uur

Loek

Het is jammer voor McCain dat je nog niet mag stemmen Chief.  Wat mij betreft, mijn stem gaat naar Obama, evenals de stem van mijn vrouw die sinds dit jaar ook stem gerechtigde is.  Ik vind dat Obama wat frissere ideeen heeft dan McCain die eigenlijk niets anders voorstelt dan nog eens 4 jaar conservatief aanmodderen.  Het is weer tijd voor een progressieve administratie om de boel weer op te ruimen en het land weer in de juiste richting te sturen.
#5 - 03-08-2008, 00:38 uur

Chiefram

Inderdaad mag ik dit jaar nog niet stemmen. Ik moet nog ruim een jaartje wachten. Jammer, want mijn stem zou wel eens doorslaggevend kunnen zijn, hihihi...
#6 - 03-08-2008, 02:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15