Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

winkel in los angeles!!!

Discussie gestart

jeftha

hallo allemaal!

wij zijn stylisten en willen graag in los angeles een winkel/agentuur beginnen met hippe en trendy vooruitstrevende produkten.wij willen graag kontakt met mensen die hier ervaring in hebben of zelf ondernement bent in een richting!help ons!
mijn moeder heeft een trendy winkel in nederland mischien dat daar iets mee mogelijk is.wij vliegen 10 november naar l.a. en zijn daar 10 dagen bij mijn zus.wie weet voor ons een ervaringsdeskundige,of levensstylist die ons de weg wijst?

jeftha en rossanna
#1 - 12-09-2004, 21:11 uur

JDenalane

Dat is daar wel nodig. Amerikanen kleden zich vrij suf. Ken alleen wat goeie streetwearzaken, maar dat was het dan ook.
#2 - 18-12-2007, 21:03 uur

DennisH

Dat is daar wel nodig. Amerikanen kleden zich vrij suf. Ken alleen wat goeie streetwearzaken, maar dat was het dan ook.

Eens. Zelfs in New-York. Of de heren kleden zich urban/baggy/gangstah achtig. of het is driedelig met een zwarte mantel erover. Een tussenweg, beetje casual sportief lijkt er gewoon niet te zijn.
#3 - 24-12-2007, 11:50 uur

sweatbox

Ik krijg wel eens het idee dat Amerikaanse mannen hun kleding het liefst één of twee maten te groot(op de groei?) kopen.
#4 - 28-12-2007, 07:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15