Tja, wat moet je daar van zeggen... Het lijkt me een vreselijke dood om levend gekookt te worden, iets dat niet had hoeven te gebeuren als hij niet van het pad was afgegaan.
Het klinkt mij allemaal een beetje als: het komt goed uit dat het gebeurt, want dan kunnen we de bezoekers er op wijzen dat ze op de walkways en paden moeten blijven....
Het klinkt mij allemaal een beetje als: het komt goed uit dat het gebeurt, want dan kunnen we de bezoekers er op wijzen dat ze op de walkways en paden moeten blijven....Ook daar kunnen mensen van af vallen en overlijden...
Citaat van: Terpies op 10-06-2016, 00:14 uurHet klinkt mij allemaal een beetje als: het komt goed uit dat het gebeurt, want dan kunnen we de bezoekers er op wijzen dat ze op de walkways en paden moeten blijven....Beetje vreemde reactie (zachtjes uitgedrukt). Die waarschuwingen staan er niet voor niets. Het gebied is niet alleen prachtig maar ook letterlijk levensgevaarlijk, zoals nu weer blijkt.Jij denkt toch niet echt dat het de leiding van Yellowstone goed uit komt?
Citaat van: Pieter79 op 09-06-2016, 22:19 uurTja, wat moet je daar van zeggen... Het lijkt me een vreselijke dood om levend gekookt te worden, iets dat niet had hoeven te gebeuren als hij niet van het pad was afgegaan.Volgens mij ging hij niet dood omdat hij van het pad af ging, maar omdat hij in een geiser viel.....Beetje rare redenering: iemand die de straat over steekt en dood gereden wordt gaat ook niet dood omdat ie niet op de zebra liep, maar omdat hij een auto raakte....
Niet alle mensen die van het pad afgaan, vallen in een geiser, of wel?Dus mijn stelling blijft overeind: hij ging dood omdat hij in een geiser viel.Omdat hij van het pad afging is de kans groter geworden dat hij in een geiser valt, dan als hij op het pad was gebleven....