Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Arnold

Discussie gestart

amerikagek

helemaal met chiefram

Zoiets kan ALLEEN in de USA!!!!!!!!
#16 - 21-08-2005, 15:03 uur

sweatbox

Zoiets kan ALLEEN in de USA!!!!!!!!

Nee hoor, in Duitsland is ook een keer een Oostenrijker aan de macht gekomen.
#17 - 21-08-2005, 15:37 uur

Chiefram

Was dat ook een Oostenrijkse (film)akteur?

Reagan, de ex-president van de USA, was daarvoor ook een bekende akteur. Ik zou het kicken vinden als onze eigen in Amerika wonende (en werkende) Rutger Hauer de volgende Gouverneur zal worden (van welke staat dan ook).

Liever natuurlijk voor het Presidentschap, maar dat mag niet helaas.

Dan gaan ze zijn (Nederlandse) achtergronden hier in de US eventjes 'uitlichten'... hahaha... Hij heeft wel wat spannende films in de NL op zijn naam staan. Typisch Nederlandse films...

 ;D ;D ;D
#18 - 21-08-2005, 17:17 uur

usfreak


Er was nog een acteur in de amerikaanse politiek...
Clint Eastwood is/was Burgemeester (weet niet meer waar?).  ;D
#19 - 21-08-2005, 23:22 uur

Kinneret

Carmel, California
#20 - 22-08-2005, 00:19 uur

Frank S

Was dat ook een Oostenrijkse (film)akteur?

Nee, een mislukte schilder. ;)

Vergeet Jerry Springer niet, die meen ik burgemeester van Cincinnati is geweest.
#21 - 22-08-2005, 09:46 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Mrjn

En Sonny Bono die burgemeester van Palm Springs is geweest.
#22 - 22-08-2005, 10:13 uur

sweatbox

De reden van Clint Eastwood om burgemeester van Carmel te worden is ook een hele sterke.

Citaat
As if all this weren't enough, in 1986 Eastwood wanted to build a small building in downtown Carmel. His efforts were stymied by the town's bureaucratic government and he decided to do something about it. He ran for mayor, winning with 72% of the vote. During his two-year tenure, he successfully made it easier to build or remodel property, got a tourist parking lot built, rescued the historic Mission Ranch from developers and opened a children's annex to the city library.
#23 - 22-08-2005, 12:56 uur

Heivalido

wtg clint hahahahahhaha en hij zei tegen de andere bestuursleden...."Go ahead punk, make my day" hahahahahah
#24 - 04-09-2005, 06:29 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

TigersFan


Fred Dalton Thompson (wellicht gezien in films als Die Hard 2 en Cape Fear)
He won a special election to the United States Senate in 1994 and was reelected for a full term in 1996. He did not run for reelection in 2002. A Republican, he represented his home state of Tennessee from 2 December 1994 - 3 January 2003.

Was a lawyer/attorney before becoming an actor

Senator Thompson went to Memphis State University in 1964 and Vanderbilt University in 1967.

Worked as a shoe salesman, truck driver, and even a factory worker prior to becoming a lawyer.

2nd wife Jeri, 35, is a political media consultant at Verner Liipfert law firm in Washington, who once worked for Senate Republican Conference and Republican National Committee.

As a Senator, Fred Thompson was anti-union while ironically maintaining membership of the Screen Actors Guild.

He and wife Jeri welcomed a daughter, Hayden Victoria, in October 2003.

When he joined the cast of "Law & Order" (1990) in the fall of 2002, Thompson (District Attorney Arthur Branch) became the first serving U.S. Senator to take a regular TV acting job. His term did not end until January 2003.

Helped introduce President George W. Bush at the Republican National Convention (2004) in New York.

Also has two sons and five grandchildren.

Is the only actor to be a regular on two different "Law & Order" series at the same time. From March to May 2005, he played District Attorney Arthur Branch on both "Law & Order" (1990) and "Law & Order: Trial by Jury" (2005). He also plays the same character as a recurring guest star in "Law & Order: Special Victims Unit" (1999). Richard Anderson, Marla Gibbs and David Hasselhoff are among the few other actors to have played the same regular character on two different series simultaneously.

#25 - 08-09-2005, 09:23 uur

Dusza

Eigenljik doet het er niet toe of iemand nu filmacteur, bakker of advocaat was vooraleer hij een politieke carrière uitbouwde, het belangrijkste zou moeten zijn of hij/zij bekwaam is om 'in de politiek te gaan'.
#26 - 03-10-2005, 11:23 uur

usaxtreme

Schitterend!  ;)

Dat zoiets kan vind ik echt gaaf, dit is weer dat heerlijke typische Amerika, machtig gewoon! + :D


i second that  :D
#27 - 03-10-2005, 12:14 uur

persianBrit

Eigenljik doet het er niet toe of iemand nu filmacteur, bakker of advocaat was vooraleer hij een politieke carrière uitbouwde, het belangrijkste zou moeten zijn of hij/zij bekwaam is om 'in de politiek te gaan'.

en dat is Arnold gelukkig.., kijk maar eens op zijn site. dingen die hij bereikt heeft heeft tot nu toe zijn lofwaardig!
#28 - 05-10-2005, 21:48 uur
« Laatst bewerkt op: 05-10-2005, 21:50 uur door persianBrit »

schorp

Eigenljik doet het er niet toe of iemand nu filmacteur, bakker of advocaat was vooraleer hij een politieke carrière uitbouwde, het belangrijkste zou moeten zijn of hij/zij bekwaam is om 'in de politiek te gaan'.

en dat is Arnold gelukkig.., kijk maar eens op zijn site. dingen die hij bereikt heeft heeft tot nu toe zijn lofwaardig!

Pffff,  Arnold heeft gefaald in mijn home state...  approval rating below 35 percent.
#29 - 07-10-2005, 01:15 uur

B-man

Ja maar als ik heel eerlijk moet zijn vind ik dat ze in California nooit tevreden zijn al zet je daar de uberpoliticus neer. Dan is het weer te rechts dan weer te links. Persoonlijk vind ik dat hij het goed doet als je kijkt naar het zooitje wat zijn voorgangers hebben achtergelaten, dat herstel je niet in 1 a 2 jaartjes.

Maar zo gaat het nu eenmaal in de Amerikaanse politiek (en elders ook), Bush wint in 2004 ruim maar heeft de laatste tijd de laagste approval ratings ooit. Wordt tijd dat de mensen is als een blok achter hun gekozen President gaan staan en ophouden met zeiken misschien gebeurt er dan nog eens wat! Niet eerst op iemand stemmen en daarna gaan zeiken dat het financieel zo slecht gaat met de staat, er meer geld moet komen om de problemen aan te pakken, etc etc. maar dan wel gaan zeuren als de miljonairtjes opeens een paar dollar meer aan belasting moeten betalen.

Maar das mijn mening natuurlijk.

B-man  8)
#30 - 07-10-2005, 13:39 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15