Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bin Laden is dood

Discussie gestart

ned in MO

De president zal het zo zelf komen vertellen :afro:
Ben niet iemand die de dood viert maar in dit geval wel
#1 - 02-05-2011, 05:12 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Johan

Bin Laden Dead, U.S. Official Says
By HELENE COOPER

WASHINGTON — Osama bin Laden has been killed, two United States officials said. President Obama was expected to make an announcement on Sunday night, almost ten years after the September 11 attacks on the World Trade Center and the Pentagon.

One of the officials said that American forces, acting on intelligence, launched a “targeted assault” that killed Mr. Bin Laden, whose ability to elude capture for so long deeply frustrated the Bush administration.

The news of the death of the leader of Al Qaeda was bound to electrify the world, particularly as it comes a full decade after American forces, under President Bush, launched their all-out assault to find the man responsible for the Sept. 11 attacks.

The death of Mr. Bin Laden is a huge punctuation in the American-led war on terrorism. What remains to be seen is whether the death of the leader of Al Qaeda galvanizes his followers by turning him into a martyr, or whether it serves as a turning of the page in the war in Afghanistan and gives further impetus to the Obama administration to bring American troops home.
#2 - 02-05-2011, 05:44 uur

Yessica

Mooi! Goed moment om juichend de straat op te gaan.
En nu maar wachten op de volgende gewelddadige baardaap die gaat opstaan.
#3 - 02-05-2011, 06:03 uur



Hans B

Natuurlijk is de wereld er blij om dat deze pain is the ass niet meer leeft, maar moet je wel zo blij zijn?
De hele clan achter hem is tot gekke dingen in staat, je mag hopen dat het niet allemaal ongeleide projectielen gaan worden.
Niet dat ik bang ben wat de toekomst brengen zal, maar dat er vergelding gaat plaats vinden lijkt mij onvermijdelijk.
#4 - 02-05-2011, 15:11 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Johan

Yup vergelding zal er wel komen maar het charismatische van die bende is nu wel weg. Zijn invloed was gigantisch in die groep dus dit blijft een flinke klap die ze niet zomaar te boven komen.
#5 - 02-05-2011, 15:32 uur

BibiS

Het is een druppel op de gloeiende plaat... maar die druppel zorgt er wel voor dat de plaat is besmet en uiteindelijk zal die druppel een plas worden die er voor zorgt dat de groep uit elkaar valt  ( althans dat hoop ik). Geloof ook dat er vergeldingen gaan plaatsvinden maar als er niet meer tegen gestreden wordt dan zijn we zo ie zo verloren...
#6 - 02-05-2011, 17:00 uur

Chris RTA

Er zal er inderdaad wel een op staan en de boel overnemen. Laten we hopen dat deze persoon nog dommer is.

Ik mag ook hopen dan de u.s. alle volgelingen in die 10 jaar ook in de gaten heeft gehouden en weten waar ze zitten.

Er is wel een flink hoofdstuk afgesloten.

#7 - 02-05-2011, 17:30 uur

MiamiHeat

Osama Bin Laden stond voor Al Qaeda en Al Qaeda stond voor Osama Bin Laden....nu de ene helft weg is gevallen hoop ik van ganser harte dat deze organisatie in kracht gaat verliezen. Vergeet ook niet dat Osama de club financieel onderhield.....zal nu ook wel afgelopen zijn! Natuurlijk zullen er altijd van deze idioten in de wereld zijn maar gelukkig zijn we van de allergrootste idioot verlost!
#8 - 02-05-2011, 19:00 uur

Tammy

Absoluut goed nieuws, maar ik vind het toch ook altijd wel weer een beetje eng. Vooral als ik bedenk dat ik over een maand weer naar de USA ga.
Wat gaat het gebeuren? Hoeveel idioten lopen er nog rond?
Nou ja, het wordt afwachten. In ieder geval voor nu groot feest
#9 - 02-05-2011, 19:45 uur

Jez

Even een bommetje opgooien: Weten we zeker dat het OBL was?
#10 - 02-05-2011, 21:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Yessica

Even een bommetje opgooien: Weten we zeker dat het OBL was?

Moest ik ook al aan denken, zeker omdat ze hem in zee hebben gekieperd...
#11 - 02-05-2011, 22:44 uur



Johan

Ik heb gisteren Elvis nog gezien bij Nature's Table en vorige week was ik aan het zwemmen en ik durf te zweren dat Michael Jackson voorbij reed! Dus ik denk eerlijk gezegd dat hij het niet is en dat we hem volgende week gewoon ergens spotten!
#12 - 02-05-2011, 23:49 uur

Michel

Haha, er zijn inderdaad al heel wat complot theorieën! Maar zal Amerika het risico nemen om dit in de wereld te helpen terwijl het helemaal niet waar zal zijn??
#13 - 03-05-2011, 13:32 uur

Yessica

Nee, ik denk ook wel dat hij echt dood is (ik heb trouwens 'thuis' een groot probleem als ik iets anders beweer want er loopt er eentje op wolken dat 'zijn' navy de operatie heeft gedaan) maar van mij mogen ze toch wel bewijsmateriaal laten zien. Dat er moslims boos van worden zal best, die hebben doorgaans er niet zo veel voor nodig om boos te worden dus dat zijn ze toch wel en bovendien toen het gejuich in Arabische landen losbarstte op 11 september stonden zij ook niet echt bij onze gevoelens stil.
#14 - 03-05-2011, 13:56 uur



Michel

Klopt helemaal... Ik denk ook dat hij dood is. Maar wat je zegt, ze hadden best bewijsmateriaal mogen laten zien. Helaas hebben ze dit niet gedaan, waardoor je allerlei soorten theorieën krijgt. Wie weet duikt er nog wat op via internet... Aangezien twitter het ook al eerder wist dan de rest van de wereld  ;)
#15 - 03-05-2011, 14:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15