Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bin Laden is dood

Discussie gestart

MiamiHeat

Even een bommetje opgooien: Weten we zeker dat het OBL was?

Jammer van de woordkeuze :-) Neem van mij maar aan dat het de echte is.....de USA zal echt niet zoooooo dom zijn om hier over te liegen. Ik geloof ze voor 200%
#16 - 03-05-2011, 15:21 uur

Pieter79

Persoonlijk heb ik een gruwelijke hekel aan al die complot theorieen (en mensen die daarmee rondlopen en de waarheid in pacht denken te hebben). Verder schijnen complot theorieen te floreren wanneer het Amerika betreft. Ik ga me er niet meer om druk maken. Alles kan tegenwoordig gefaked worden (video, foto's e.d.), dus diegenen die zo naar de 'echte' waarheid lopen te hunkeren kunnen beter helemaal geen nieuws meer volgen; het zou zomaar uit de duim gezogen kunnen zijn.

Gr. Pieter
#17 - 03-05-2011, 22:23 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Johan

Nou dat zeg jij maar ik vermoed dat vandaag Rock Hudson hier binnen kwam lopen. En dat kan  wel eens kloppen want ik las zojuist op internet dat AIDS niet echt bestaat!


Ik doe het weer he!

Maar je hebt helemaal gelijk Pieter ik had het niet beter kunnen verwoorden!
Maar alle gekheid op een stokje, het blijft soms wel leuk hoe mensen tot diverse vreemde verhalen komen ;-)
Jez gooit, naar ik aanneem, ook niet voor niets het bommetje ;-)
#18 - 03-05-2011, 23:06 uur

Jez

Jez gooit, naar ik aanneem, ook niet voor niets het bommetje ;-)
;)
#19 - 03-05-2011, 23:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Yessica


Maar alle gekheid op een stokje, het blijft soms wel leuk hoe mensen tot diverse vreemde verhalen komen ;-)


In dit kader kan ik van harte de film Conspiracy Theory met Mel Gibson en Julia Roberts aanbevelen!
#20 - 04-05-2011, 07:03 uur



Chris RTA

Hij is zeker dood.

Als het niet zo zou zijn, dan zou Osama B Laden, nu direct toch een filmpje maken met bewijs dat hij nog leefd.
Amerika kan zich dit risco niet permiteren dat ze ut de bus komen als leugenaar.

#21 - 04-05-2011, 10:19 uur

MiamiHeat

Twee idioten uit Brabant hebben gisteren aangifte van moord op OBL willen doen bij de locale politie aldaar. Dacht ff dat het carnaval afgelopen was.....deze heertjes zijn toch wel heel erg van de pot gerukt!!

En idd al die complot theorien die nu alweer de ronde doen.....die mensen hebben echt geen leven als je jezelf daar mee bezig moet gaan houden!
#22 - 04-05-2011, 10:29 uur

Yessica

Twee idioten uit Brabant hebben gisteren aangifte van moord op OBL willen doen bij de locale politie aldaar. Dacht ff dat het carnaval afgelopen was.....deze heertjes zijn toch wel heel erg van de pot gerukt!!


Ik vraag me af of die twee randdebielen bijna 10 jaar geleden ook aangifte hebben gedaan van de moord op 3000 onschuldige mensen.
#23 - 04-05-2011, 10:46 uur



Johan

In dit kader kan ik van harte de film Conspiracy Theory met Mel Gibson en Julia Roberts aanbevelen!

Deze film is mij bekend ;-)
#24 - 04-05-2011, 12:53 uur

Johan

Twee idioten uit Brabant hebben gisteren aangifte van moord op OBL willen doen bij de locale politie aldaar. Dacht ff dat het carnaval afgelopen was.....deze heertjes zijn toch wel heel erg van de pot gerukt!!

En idd al die complot theorien die nu alweer de ronde doen.....die mensen hebben echt geen leven als je jezelf daar mee bezig moet gaan houden!

Gevonden ;-)
Wat een randdebielen LOL

Bron: nu.nl

AMSTERDAM - Twee mannen uit Kaatsheuvel en Waalwijk hebben dinsdag in Tilburg geprobeerd aangifte te doen van de moord op Osama bin Laden en enkele van zijn medestanders.

Volgens de Brabanders is de terroristenleider gedood in een vuurgevecht en gaat het dus om een liquidatie.

"Er is een dader van een moord, die op tv heeft bekend en die in het bewijs in handen heeft maar het in zee dumpt. En de wereld juicht erbij", aldus de mannen tegenover het Brabants Dagblad.

De aangifte is door de politie niet opgenomen. "Het is niet zo dat we de zaak niet serieus nemen, maar het is niet iets voor de Tilburgse politie", aldus een woordvoerder tegenover Omroep Brabant. "Daar gaan wij verder geen politiecapaciteit aan besteden."

Wel is er 'na enig aandringen' een interne melding van gemaakt. De Brabanders zijn doorverwezen naar het Internationaal Strafhof in Den Haag.

Mail

De mannen zeggen zich nog te beraden op een volgende stap. "Misschien toch maar een mail sturen naar het Internationaal Strafhof."

Bin Laden werd zondagnacht gedood door Amerikaanse troepen in een villa in Pakistan. Er kwamen nog drie mannen om, onder wie een van Bin Ladens zonen.
#25 - 04-05-2011, 12:56 uur
« Laatst bewerkt op: 04-05-2011, 13:11 uur door Johan »

Yessica


Johan

Ja had het al gevonden, opvallend dat het Nederlandse journaal hier niet over bericht! Sorry dat ik het zeg maar wat een van de pot gerukte debielen zijn dit zeg. Dit kan toch niet anders dan een publiciteitsstunt zijn ofzo ;-) Dacht overigens dat de politie officieel verplicht was een aangifte op te nemen, om er vervolgens niets mee te doen misschien ;-)
#27 - 04-05-2011, 13:18 uur

BibiS

En 1 van die van de pot gerukte debielen woont ook nog bij mij in de stad... :S wat een ellende... dat ze maar mooi achter de tralies gaan ofzo...
#28 - 04-05-2011, 13:27 uur

Yessica

Laat ze lekker aangifte doen in Washington, daar woont de 'moordenaar' tenslotte  ::)
#29 - 04-05-2011, 13:28 uur



MiamiHeat

Hey Jez.....ken jij deze sukkels?? Jij komt toch uit Kaatsheuvel??
#30 - 04-05-2011, 13:32 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15