Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bin Laden is dood

Discussie gestart

Yessica

In een aantal reacties op het krantenartikel wordt gezegd dat het nu misschien wel moeilijk voor ze wordt om een (esta)visum te krijgen voor Amerika. Ik vraag me af of dat zo is nu er geen aangifte is opgenomen. In elk geval, ik blijf me verbazen over deze stupide actie.
#31 - 04-05-2011, 13:40 uur



Johan

Ze worden door de pers ook niet erg serieus genomen getuige het feit dat ze niet eens op het NOS journaal te zien zijn.
#32 - 05-05-2011, 02:28 uur

ned in MO

zulke lui moet je ook niet serieus nemen en gewoon links laten liggen
#33 - 05-05-2011, 04:43 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

ned in MO

Mijn vrouw postte dit op facebook. Dr king was zo gek nog niet

"I mourn the loss of thousands of precious lives, but I will not rejoice in the death of one, not even an enemy. Returning hate for hate multiplies hate, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that." --Martin Luther King, Jr.
#34 - 05-05-2011, 05:16 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Johan

Alhoewel bijzonder en in een ideale wereld ook nog uitvoerbaar zou King hier toch de plank volledig misslaan denk ik ;-)

Dit uitschot kun je zoenend tegemoet komen maar dan nog geven ze je een nekschot of snijden ze je strot af als slachtvee als je niet hetzelfde radicale denkbeeld hebt. Helaas maar waar! Don't get me wrong: ik heb het alleen over de extremisten! Daar is geen liefde tegen opgewassen maar ut blijft een mooie tekst ;-)
#35 - 05-05-2011, 05:47 uur

Mrjn

Mijn vrouw postte dit op facebook. Dr king was zo gek nog niet

"I mourn the loss of thousands of precious lives, but I will not rejoice in the death of one, not even an enemy. Returning hate for hate multiplies hate, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that." --Martin Luther King, Jr.


Tjah. Het blijkt alleen dat de eerste zin niet van meneer King was... http://edition.cnn.com/2011/TECH/social.media/05/03/quotes.twain.mlk/index.html?hpt=T2 Werd een "relletje" op Twitter.

Neemt niet weg dat ik me goed kan vinden in de woorden. Alle woorden.
#36 - 05-05-2011, 18:43 uur

Jez

Hey Jez.....ken jij deze sukkels?? Jij komt toch uit Kaatsheuvel??

Dus....... Iemand nog een leuke 2-onder-1 kapper kopen in Kaatsheuvel? Die van ons staat opeens te koop.......
#37 - 05-05-2011, 22:05 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ned in MO

Ik denk wel eens wat zou er gebeuren als  am overheid niet had verteld dat B laden dood was.
Eens kijken of er vanuit de terroristen regionen geluiden zouden komen dat de amerikanen B Laden om zeep hadden geholpen
#38 - 05-05-2011, 23:28 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Jez

Ik denk wel eens wat zou er gebeuren als  am overheid niet had verteld dat B laden dood was.
Eens kijken of er vanuit de terroristen regionen geluiden zouden komen dat de amerikanen B Laden om zeep hadden geholpen

Denk het niet. Struisvogelpolitiek. Niet helemaal te vergelijken, maar Khadaffi beweert ook dat er niets aan de hand is in "zijn" land en dat iedereen blij is...........
#39 - 05-05-2011, 23:47 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15