Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bush/Blair

Discussie gestart

Satin13

Ik vraag me af wat de Britse maar vooral Amerikaanse bevolking denkt/voelt na de laatste aankondiging van "Bert en Ernie" van afgelopen week. Er zijn fouten gemaakt en eigenlijk hadden we Irak niet moeten binnenvallen....
Er zijn al zovele soldaten gesneuveld en nog steeds mogen die jongens niet naar huis. Het is allemaal zo zinloos. Ik kan me niet voorstellen dat er nog vele mensen zo pro-oorlog zijn....
#1 - 29-05-2006, 12:42 uur
USA rocks!




bgroeneveld

Waarom denk je dat Bush nog maar gesteund wordt door minder dan 30 procent van de Amerikanen, en dus 70 procent hem niet meer gelooft? Zelfs Republikeinen zeggen nu spijt te hebben dat ze ooit op de man gestemd hebben.

#2 - 29-05-2006, 17:45 uur

persianBrit

wow; het is wel heftig bgroeneveld, dat republikeinen zeggen spijt te hebben van dat ze op Bush hebben gestemd.

De pet shop boys hebben een tijdje geleden hun comeback gemaakt met de song : I'm with stupid. Het gaat precies over de relatie tussen Blair and Bush. Ik zeg niet dat ik het eens of oneens ben met de tekst, maar ik zou iedereen willen aanraden om naar the single te luisteren...het heeft een interessante kijk op deze bijzondere relatie tussen de heren...
#3 - 31-05-2006, 21:54 uur

Amsterican

Ik vraag me af wat de Britse maar vooral Amerikaanse bevolking denkt/voelt na de laatste aankondiging van "Bert en Ernie" van afgelopen week. Er zijn fouten gemaakt en eigenlijk hadden we Irak niet moeten binnenvallen....
Er zijn al zovele soldaten gesneuveld en nog steeds mogen die jongens niet naar huis. Het is allemaal zo zinloos. Ik kan me niet voorstellen dat er nog vele mensen zo pro-oorlog zijn....

Mijn reacties:  NOOOO SHIIIIIITTTTT, SHERLOCK!!!!! 
or DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#4 - 01-06-2006, 00:38 uur

bgroeneveld

Maar het Iraakse leger wordt steeds maar groter. Van 10 divisies, naar 4, naar 6 en nu zijn er geloof ik al twee divisies helemaal gevechtsklaar.

En: Amerikaanse troepen kunnen terugtrekken. Maar van de week zijn er toch maar 3500 nieuwe soldaten gestuurd.

Vreemd genoeg zijn er maar heel weinig anti-oorlog demonstraties, dat was tijdens de Vietnam oorlog wel anders. Amerikanen zijn mogelijk lamgeslagen en geloven tegenwoordig niet meer dat ze nog een verschil kunnen maken.

#5 - 01-06-2006, 03:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15