Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Clinton v. Giuliani in 2008?

Discussie gestart

B-man

Clinton v. Giuliani in 2008

Thursday, December 15, 2005; Posted: 10:52 p.m. EST (03:52 GMT)
   

(CNN) -- If the results of a recent poll pan out, voters will see two big names from the Big Apple on the ballot in November 2008.

Those names are Sen. Hillary Clinton, a Democrat, and former New York Mayor Rudy Giuliani, a Republican.

The CNN/USA Today/Gallup poll released Thursday indicated Clinton and Giuliani were the early favorites to win their respective party's nomination.

http://www.cnn.com/2005/POLITICS/12/15/presidential.poll/index.html


B-man
#1 - 16-12-2005, 11:52 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/


MiamiHeat

LET'S GET READY TO RRRRUUUUUUUUMMMMBBBBBLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
#3 - 16-12-2005, 14:16 uur

usaxtreme

First female president !  :icon_smile:
#4 - 16-12-2005, 16:02 uur

B-man

First female president !  :icon_smile:

En toch denk ik dat dat in 2008 nog niet gaat gebeuren, ik denk dat toch veel Amerikanen in een tijd van oorlog (Irak) liever een man als president hebben (of dat een terechte opvatting is is natuurlijk iets anders). Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten maar er is wel eens onderzoek naar gedaan en het blijkt wel zo te zijn. Maar wie weet...

B-man
#5 - 17-12-2005, 13:49 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

First female president !  :icon_smile:

Mijn zegen heeft ze maar ben toch ook wel benieuwd hoe zij met sigaren om zal gaan ;) ;)
#6 - 17-12-2005, 19:53 uur

B-man

First female president !  :icon_smile:

Mijn zegen heeft ze maar ben toch ook wel benieuwd hoe zij met sigaren om zal gaan ;) ;)

Ik wil het niet weten!!!  :o :icon_smile:

B-man
#7 - 17-12-2005, 20:03 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Frank S

Ik denk dat Hillary uit principe geen sigaren rookt...

...maar ze zweert bij de pijp...
#8 - 19-12-2005, 09:44 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dutchman

Wat denken jullie dat eerder zal gebeuren in de VS? Een vrouwelijke president of een donkere president? Een combinatie van beide kan natuurlijk ook nog...
#9 - 19-12-2005, 16:11 uur

MiamiHeat

Wat denken jullie dat eerder zal gebeuren in de VS? Een vrouwelijke president of een donkere president? Een combinatie van beide kan natuurlijk ook nog...

Als het maar geen CONDOLOZO RIJST gaat worden..................pffffffffffffff wat een vreselijk mens
#10 - 19-12-2005, 17:51 uur

Dutchman

Wat denken jullie dat eerder zal gebeuren in de VS? Een vrouwelijke president of een donkere president? Een combinatie van beide kan natuurlijk ook nog...

Als het maar geen CONDOLOZO RIJST gaat worden..................pffffffffffffff wat een vreselijk mens

Daar ben ik ook geen voorstander van.
#11 - 19-12-2005, 20:16 uur

B-man

Wat denken jullie dat eerder zal gebeuren in de VS? Een vrouwelijke president of een donkere president? Een combinatie van beide kan natuurlijk ook nog...

Als het maar geen CONDOLOZO RIJST gaat worden..................pffffffffffffff wat een vreselijk mens

Daar ben ik ook geen voorstander van.

Moeilijke vraag maar ik denk dat we net iets eerder een vrouw als president krijgen dan een donkere president, een combinatie van de twee lijkt me nog wat te vroeg.

B-man
#12 - 19-12-2005, 21:20 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

bgroeneveld

Gore/Obama (zwarte senator uit Illinois) in 2008!
#13 - 29-01-2006, 19:19 uur

globetrotter

Mijn voorkeur is ook Clinton...tijd voor een vrouw in het witte huis (met een first men)
#14 - 29-01-2006, 20:01 uur

PetraVS

Dat kan jouw voorkeur zijn, maar volgens mij heeft Hilary geen schijn van kans.  Te veel "baggage".  Het laatste, dat de Democraten nu nodig hebben is iemand, die al een heel controversieel politiek verleden heeft.  Ze hebben iemand nodig, die in alle lagen van de bevolking aansluiting vindt.  Hilary is dat niet.  Geef mij maar iemand als Mark Warner (hopelijk gaat hij ervoor).  Hij heeft als Democraat het conservatieve Virginia veroverd, van het rood in het zwart gebracht en had aan 75% approval rate als goeverneur.   Er zijn er vast meer als Mark, maar Hilary is te controversieel.  Hopelijk wordt er in 2008 een kandidaat naar voren geschoven, die ook de middenmoot aanspreekt en Hilary is dat niet!
#15 - 30-01-2006, 01:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15