Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Wie wordt (zou moeten worden) de Democratische presidentskandidaat in 2008?

Hillary Clinton
51.9%
14 (51.9%)
John Kerry
7.4%
2 (7.4%)
Barack Obama
18.5%
5 (18.5%)
Wes Clark

0 (0%)
John Edwards
3.7%
1 (3.7%)
Mark Warner
14.8%
4 (14.8%)
Iemand anders
3.7%
1 (3.7%)

Totaal aantal stemmen: 25

Democratische presidentskandidaat in 2008

Discussie gestart

bgroeneveld

John Kerry schijnt plotseling een ruggengraat gevonden te hebben en is nu niet meer bang om te zeggen dat Bush alles verkeerd heeft gedaan.

Maar ik denk niet dat het hem een tweede keer zal lukken.

John Edwards heeft volgens mij een redelijke kans. Hillary is te omstreden en volkomen onaanvaardbaar voor een stel schuimbekkende Republikeinen en uiterst rechtse radiorakkers.

Misschien dat ze de grondwet toch nog eens gaan veranderen, nu gouverneur Arnold steeds meer opschuift naar de Democraten (al blijft hij in naam een Republikein).

#16 - 16-10-2006, 04:44 uur

Frank S

Warner was denk ik de enige die Hillary van haar kandidatuur had kunnen afhouden. Het wordt de Republikeinen dan echter wel makkelijk gemaakt in de campagne, want het links-liberale etiket kleeft erg makkelijk aan Hillary.
#17 - 16-10-2006, 09:15 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15