Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Europa bemoeit zich nu ook al in Texas

Discussie gestart

hollandranch

Europa bemoeit zich nu ook al in Texas

Een van de redenen dat we Nederland hebben verlaten is om al dat gezeur en regels vanuit het Europees Parlement, wat zie ik nu, gaan ze het ook al in Texas proberen. Hebben zeker niets beter te doen.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6957390.stm
#1 - 22-08-2007, 01:46 uur

bgroeneveld

Ach, net zoals de huidige Amerikaanse regering  Europa regelmatig de les leest over dat ze te weinig doen tegen Iran en aan Irak. Waarom zou de EU dan niet mogen protesteren tegen wat de VS doet?

#2 - 22-08-2007, 04:23 uur

hollandranch

Ach, net zoals de huidige Amerikaanse regering  Europa regelmatig de les leest over dat ze te weinig doen tegen Iran en aan Irak. Waarom zou de EU dan niet mogen protesteren tegen wat de VS doet?



Dit gaat over de Staat Texas en niet het land Amerika, tuurlijk moet Europa zich verweren tegen Amerika, maar dit gaat te ver, straks gaat Amerika reageren op het feit dat grote auto's in Nederland meer parkeergeld moeten gaan betalen.
#3 - 22-08-2007, 05:27 uur

Willem goes Miami

Hier kom je na 2 jaar voor een moordparty en kun je weer je gang gaan. >:D

De strafgeving moet in Europa aangepast worden.
#4 - 22-08-2007, 07:12 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

sweatbox

We zullen de inmenging van de VS in de zaak Holloway maar snel vergeten dan.
#5 - 22-08-2007, 08:40 uur

hollandranch

We zullen de inmenging van de VS in de zaak Holloway maar snel vergeten dan.

Weer een raar vergelijk, is diegene die geexicuteerd wordt een Nederlander. Hollaway was een Amerikaanse en hoe de Amerikanen dit aangepakt hebben klopt niet, maar vind dat een compleet ander verhaal,
#6 - 22-08-2007, 14:33 uur

B-man

We zullen de inmenging van de VS in de zaak Holloway maar snel vergeten dan.

Weer een raar vergelijk, is diegene die geexicuteerd wordt een Nederlander. Hollaway was een Amerikaanse en hoe de Amerikanen dit aangepakt hebben klopt niet, maar vind dat een compleet ander verhaal,

We kunnen natuurlijk ook dit hele topic/discussie afsluiten voordat we weer mensen gaan overtuigen dat een appel geen peer is of juist wel en dat we dat niet kunnen vergelijken en dat wel....en ik straks niet meer weet welk fruit ik eet!
#7 - 22-08-2007, 17:13 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

hollandranch

We zullen de inmenging van de VS in de zaak Holloway maar snel vergeten dan.

Weer een raar vergelijk, is diegene die geexicuteerd wordt een Nederlander. Hollaway was een Amerikaanse en hoe de Amerikanen dit aangepakt hebben klopt niet, maar vind dat een compleet ander verhaal,

We kunnen natuurlijk ook dit hele topic/discussie afsluiten voordat we weer mensen gaan overtuigen dat een appel geen peer is of juist wel en dat we dat niet kunnen vergelijken en dat wel....en ik straks niet meer weet welk fruit ik eet!

Discussieren is vaak appels met peren vergelijken en als je het niet kan volgen dan doe je dit toch gewoon niet. Ik kan heel veel topics niet volgen maar ga dan niet vragen om het af te sluiten, lang leve de vrijheid van discussieren, lang leve appels en peren  2006-04
#8 - 22-08-2007, 17:20 uur

B-man

We zullen de inmenging van de VS in de zaak Holloway maar snel vergeten dan.

Weer een raar vergelijk, is diegene die geexicuteerd wordt een Nederlander. Hollaway was een Amerikaanse en hoe de Amerikanen dit aangepakt hebben klopt niet, maar vind dat een compleet ander verhaal,

We kunnen natuurlijk ook dit hele topic/discussie afsluiten voordat we weer mensen gaan overtuigen dat een appel geen peer is of juist wel en dat we dat niet kunnen vergelijken en dat wel....en ik straks niet meer weet welk fruit ik eet!

Discussieren is vaak appels met peren vergelijken en als je het niet kan volgen dan doe je dit toch gewoon niet. Ik kan heel veel topics niet volgen maar ga dan niet vragen om het af te sluiten, lang leve de vrijheid van discussieren, lang leve appels en peren  2006-04

Als er iemand van een goede discussie houdt dan ben ik het wel en volgen kan ik het zeker wel hoor. Ik wil niets afsluiten zolang het een goede discussie is, maar als het alleen maar heen en weer gegooi is met wat voorbeeldjes dan krijgen we misschien een grillige sfeer op zo'n topic. Het zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt namelijk. Daarbij, we hebben hier prima moderators die heel goed weten wanneer iets afgesloten moet worden dus ik laat dat zeker aan hun over.
#9 - 22-08-2007, 17:46 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

hollandranch

Laten we hopen dat de moderators geen topics gaan afsluiten omdat sommige mensen vinden dat het nergens om gaat. In een discussie zal men met voorbeelden komen waarop anderen het recht hebben om dit aan te nemen of tegen te spreken. Als het teveel off-topic gaat dan moeten moderators inspringen of als het te persoonlijk wordt. Dit topic gaat volgens mij best lekker, wat verschil van mening en zo hoort het ook  2006-01
#10 - 22-08-2007, 18:04 uur

sweatbox

We zullen de inmenging van de VS in de zaak Holloway maar snel vergeten dan.

Weer een raar vergelijk, is diegene die geexicuteerd wordt een Nederlander. Hollaway was een Amerikaanse en hoe de Amerikanen dit aangepakt hebben klopt niet, maar vind dat een compleet ander verhaal,

Misschien wel, maar ik had net zo goed iets kunnen zeggen over alle buitenlandse kritiek op het Nederlandse drugsbeleid.
#11 - 22-08-2007, 18:38 uur

hollandranch

We zullen de inmenging van de VS in de zaak Holloway maar snel vergeten dan.

Weer een raar vergelijk, is diegene die geexicuteerd wordt een Nederlander. Hollaway was een Amerikaanse en hoe de Amerikanen dit aangepakt hebben klopt niet, maar vind dat een compleet ander verhaal,

Misschien wel, maar ik had net zo goed iets kunnen zeggen over alle buitenlandse kritiek op het Nederlandse drugsbeleid.

Klopt, maar ik vind dit een leuk voorbeeld omdat het gaat om iets wat in de Staat Texas gebeurt, heeft dus niet veel te maken met Nederland tegen Amerika of omgekeerd. Gaat me dus ook niet om de discussie doodstraf, ja of niet. Vind alleen dat de EU ziich beter druk kan gaan maken wat er allemaal verkeerd gaat binnen de EU en vind ook dat Amerika zich niet moet bemoeien met typische Europese kwesties. Dat hele Euro parlement kost de belastingbetaler honderden miljoenen euro's per jaar en EU staat dacht ik voor Europa dus vind het vreemd dat men zich gaat bemoeien wat in een Amerikaanse Staat gebeurt, de Mormonen mogen alvast gaan oppassen  ;D
#12 - 22-08-2007, 18:53 uur

bgroeneveld

Waarom zou je je beperken? Als je tegen de doodstraf bent (en dat ben ik), waarom zou je dan niet tegen die straf overal in de wereld verzetten.

Mits je natuurlijk consequent blijft, ik ben tegen de doodstraf in Texas, Californie, Irak, Iran, Cambodja, China (vooral als het erom gaat een directeur van een fabriek meteen maar te executeren als er iets fout is gegaan met het maken van bepaalde producten in zijn fabriek, alleen maar om als land te laten zien hoe 'stoer' je wel niet bent en hoe goed je de buitenlandse afnemenr beschermt! Wat er met je eigen mensen gebeurt is 'natuurlijk' veel minder belangrijk).

Ik denk echter niet dat de EU zo consequent is, schoppen tegen Texas is natuurlijk veel makkelijker. Vooral (juist?) omdat de Huidige Bewoner (van het Witte Huis daar vandaan komt. Wat dat laatste betreft, vertrouw ik de EU voor geen cent!
#13 - 22-08-2007, 19:11 uur

sweatbox

Ik denk echter niet dat de EU zo consequent is, schoppen tegen Texas is natuurlijk veel makkelijker. Vooral (juist?) omdat de Huidige Bewoner (van het Witte Huis daar vandaan komt. Wat dat laatste betreft, vertrouw ik de EU voor geen cent!


Texas heeft executie nummer 400 sinds 1976. De rest is toeval, hoewel de kans dat het in Texas (Harris County?) zou zijn erg groot was. De mogelijkheid bestaat natuurlijk ook nog dat Texas dit jubileumnummer zo gepland heeft.

Ik vraag me alleen af waarom hollandranch zich hier zo druk om maakt.  8)
#14 - 22-08-2007, 19:57 uur
« Laatst bewerkt op: 22-08-2007, 20:10 uur door sweatbox »

MiamiHeat

Ach, net zoals de huidige Amerikaanse regering  Europa regelmatig de les leest over dat ze te weinig doen tegen Iran en aan Irak. Waarom zou de EU dan niet mogen protesteren tegen wat de VS doet?



Dit gaat over de Staat Texas en niet het land Amerika, tuurlijk moet Europa zich verweren tegen Amerika, maar dit gaat te ver, straks gaat Amerika reageren op het feit dat grote auto's in Nederland meer parkeergeld moeten gaan betalen.

Nou......dit "geweldige"  idee kan zomaar overwaaien naar de States
#15 - 23-08-2007, 18:03 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15