Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Obama dik op winst!

Discussie gestart

Wop

Volgens de peilingen van de New York Times.

Bekijk onderstaande URL voor een zeer handige overzichtskaartje!

http://tinyurl.com/5fb2gz

#1 - 04-11-2008, 20:00 uur

Pieter79

Er staat wel duidelijk onder het kaartje:
Citaat
De kleuren laten zien welke staten volgens inschatting van The New York Times op het spel staan. Dit is een momentopname, geen voorspelling van de uitslag op 4 november. De inschatting is gebaseerd op verschillende factoren, waaronder opiniepeilingen, eerdere verkiezingsuitslagen en het politieke landschap.

Ik denk dat het closer wordt dan zoals het op het kaartje wordt voorgesteld. Over een dag weten we het!!
#2 - 04-11-2008, 21:14 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

bgroeneveld

En de overwinning is aan Obama, gesteund door een forse meerderheid in de Senaat en het Huis van Afgevaardigden. De nachtmerrie van de afgelopen acht jaar is voorbij!
#3 - 05-11-2008, 10:12 uur

persianBrit

En de overwinning is aan Obama, gesteund door een forse meerderheid in de Senaat en het Huis van Afgevaardigden. De nachtmerrie van de afgelopen acht jaar is voorbij!


Mooier had ik het niet kunnen verwoorden!
#4 - 05-11-2008, 19:58 uur

Skydriver

Ja, Bush heeft er een mooi zootje van gemaakt, toegegeven. Maar nu moet Obama het allemaal nog waarmaken...
#5 - 07-11-2008, 19:14 uur
The USA....What else?

bgroeneveld

We hebben ons land weer terug. En Obama heeft een duidelijk mandaat gekregen van de kiezers om een hele nieuwe koers in te slaan.
#6 - 07-11-2008, 19:36 uur

Skydriver

Ja, en het is ook volgens mij het beste voor de USA. Maar ik blijf toch met de vraag zitten; gaat en vooral, kán hij het allemaal waarmaken?
Er is enorm veel hoop op hem gevestigd....
Hoe dan ook, De USA staat internationaal weer in een positiever daglicht. Laten we hopen dat dat zo blijft!
#7 - 09-11-2008, 11:36 uur
The USA....What else?

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15