Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoe ziet de wereld New York?

Discussie gestart

Profielwerkstuk

Ik doe mijn profielwerkstuk over New York. Ik had al eerder een vraag gesteld over hoe de mensen uit Amerika New York zien. Nu ben ik echter benieuwd hoe de mensen uit het Midden Oosten (moslims) en hoe de mensen uit de rest van Azië (China, India, Indonesië, Japan etc.) New York zien. Zien zij het als een bedreiging of een symbool van het Westen? Wie kan ons daar bij helpen?
#1 - 11-12-2015, 14:55 uur

Yessica

Je focust je veel te veel op een stad. Zeker bij deze vraag. Bij deze vraag kun je het beter over Amerika hebben, niet over een stad op zich.

(Overigens, voor jouw informatie, je zegt "Midden Oosten (moslims) en mensen uit de rest van Azie (Indonesië)".
Indonesie is het grootste moslimland ter wereld.
#2 - 11-12-2015, 22:39 uur



Profielwerkstuk

Ja, maar ik doe mijn PWS over New York, dus wil ik graag weten hoe mensen New York zien. Mede omdat New York vaak symbool staat voor het kapitalisme.
#3 - 12-12-2015, 12:03 uur

Yessica

Ja, dat laatste is raar, aangezien veel van de landen die jij noemt ook allemaal grote steden hebben met business centers en wolkekrabbers.
#4 - 12-12-2015, 20:43 uur



bgroeneveld

Als je wilt weten hoe mensen uit landen anders dan Amerika New York zien, zou ik dat hen vragen. Hier op dit forum zitten voornamelijk mensen uit de VS en Nederland.
#5 - 21-12-2015, 19:01 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15