Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoe zouden jullie stemmen

Discussie gestart

bgroeneveld

Oud? 60 is oud? Daar heb ik de afgelopen twee maanden, nadat ik die 'vergevorderde leeftijd' bereikt heb, niets van gemerkt.

Maar ja, ik ben dan ook progressief gebleven, de PvdA vleugel van de PvdA, om een gezegde van wijlen 'mijn' senator Paul Wellstone maar eens vrij te vertalen.

Als je hartje maar rood is, doen de jaren je niks, denk ik altijd maar.

Republikeinen zijn moreler dan Democraten? Leg dat eens uit.

#16 - 03-03-2007, 15:42 uur

bgroeneveld

Partijprogramma, aan m'n laars. Evenals de beloften die tijdens de verkiezingen gemaakt worden.

Overigens: het officiele partijprogramma van de Democraten mag er ook best zijn. En dat strookt een beetje meer met dat boek dat je noemde: zorgen voor de medemens, niet Mommon aanbidden, vrede stichten en nog zo een paar een paar van die kreten een 2.000 jaar geleden geslaakt door een vermeende timmermanszoon.

#17 - 03-03-2007, 21:58 uur

bgroeneveld

Inderdaad, die Democraten zijn maar een stelletje kameleons.

Heel wat anders dan president Bush die eerst zegt dat Saddam Hussein massaverniteitngswapens had, wat niet waar bleek te zijn. En zei, dat Hussein banden had met Al Qeada en geholpen had om 9/11 te organiseren. Wat, zo heeft hij toegegeven, nooit het geval is geweest. Of die tijdens de verkiezingscampagne regelmatig riep dat hij tegen 'nation building' was. En toen het grootste 'nation building' programma ooit heeft opgezet. Die zegt te willen zorgen voor onze troepen, en dan te weinig geld spendeert aan de nazorg na Irak. Die zich niet kan voorstellen dat hij ooit een fout heeft gemaakt. Die een 'MBA' regering zou opzetten en president is van de meest corrupte en incompetente verzameling ministers ooit.  Enz., enz. enz.

Of McCain, die eerst voor abortus is en nu voor. Of die tegen de oorlog in Irak was, voordat hij er voor was, en nu weer opniew voor is.

Of Rudy G., die zo 'moreel' is, dat hij zijn tweede vrouw via een persconferentie vertelde dat hij ging scheiden en samenwonen met zijn vriendin, die het rampencentrum van New York in een gebouw van het World Trade Cente, hoewel daartegen gewaarschuwd was. Die voor het toestaan van abortus was, en nu weer tegen is (of misschien toch wel weer voor?)

Clinton zegt tegenwoordig tenminste, dat ze als ze alles geweten had, tegen de oorlog gestemd zou hebben. En Obama was vanaf het begin tegen.

#18 - 04-03-2007, 02:35 uur

bgroeneveld

Zoals de bumper stick zegt: Bush lied, people died. Of zoals de bumper sticker zou kunnen zeggen: Clinton lied, nobody died.

#19 - 04-03-2007, 17:41 uur

Chiefram

I am a Republican hahahah....beter maar niet mee doen aan dit board   heheheh...en ja ik ben geen Mexicaan maar als Hollander gewoon als tourist naar Amerika gegaan op een ONE WAY ticket en daar lekker gebleven.


Geeft niets hoor, hier zit nog een Republican. Alleen jammer dat ik nog niet mag stemmen... :(
#20 - 10-03-2007, 01:36 uur

NT-Eagle

Veel illegale immigranten in de VS hebben toch een social security number, dat ze opgeven aan hun bazen. Geen idee hoe dat mogelijk is.

Dat is erg makkelijk hoor..je kan social security cards overal kopen.. maar ze zijn wel fake.

Erger nog ..company's like Walmart hebben ze waarschijnlijk in voorraad.

Ook greencards zijn makkelijk te krijgen illegaal en natuurlijk ook fake.( approx $ 4000,= us)

Begrijp wel dat als je betrapt wordt je voor 5 jaar de gevangenis kan ingaan of gedeporteerd wordt en niet het recht heb voor 10 jaar om de USA te bezoeken.


Ik ben in Texas geboren, dus ik heb hier absoluut geen problemen mee!  Walmart heeft geen fake Soc. Security #'s in voorraad, ik wou er nl een voor m'n tuinman kopen....
#21 - 19-03-2007, 19:00 uur

NT-Eagle

   

Yes they do Eagle.
I got them for my husband at Walmart and I am also born in Texas.
Trouble is he refused to use them.
You should try harder for your tuinman.

Also..your first sentence..you made it look its from Adriaan..but its realy from someone else.

No, they don't, that's ridiculous, Wallmart does not sell social security cards to people, maybe there are people that work at Walmart that sell them illegally but I don't believe it's part of Walmart's strategy to sell social security cards, it's a federal offense!  Why would you, as an American go through the trouble of buying a social security card (or plural, it seems from your answer you bought more than one) from Walmart while you can sponsor your husband for a green card and he would be issued one of his own?  weird....

regarding the tuinman, I was joking, I wouldn't buy a social security card for him at Wallmart (their products are SHITTY!)

And I also did not make anything "look like its from Adriaan"  I quoted directly from his (or yours) original post , which interestingly does not appear here anymore.  He might have quoted it from someone else, but there was no deliberate action on my part in making anything look like its from anyone...  Got no agenda!
#22 - 20-03-2007, 02:53 uur

persianBrit

I am a Republican hahahah....beter maar niet mee doen aan dit board   heheheh...en ja ik ben geen Mexicaan maar als Hollander gewoon als tourist naar Amerika gegaan op een ONE WAY ticket en daar lekker gebleven.


Geeft niets hoor, hier zit nog een Republican. Alleen jammer dat ik nog niet mag stemmen... :(

Mccain is een goede Republikeinse kandidaat maar je moet onderhand toegeven dat Bush een disaster was.
#23 - 27-03-2007, 08:22 uur

NT-Eagle


Mccain is een goede Republikeinse kandidaat maar je moet onderhand toegeven dat Bush een disaster was.


In 2000 was John McCain een ok kandidaat maar nu is hij net als alle andere Republikeinse kandidaten precies wat de GOP over John Kerry zei in 2004: een flip-flopper.  He's no longer a maverick; he's an opportunist and another example of how the Republicans will continue to lose their way...  Guliani, so far is the exception, however not a very intriguing one.  They cater to an ultra conservative crowd, a bizarre mixture of Neo-Cons and radical crazy ultra fascist christians (Falwell, Dobson, etc.).  Their mouthpiece is a bizarre polarizing cable television news network (Fox News) with atrocious Hitler-Jugend blond ladies spewing venom (Coulter) I've never seen the likes off before... 

McCain could have gotten my vote in 2000, but since then the G.O.P. has become nothing more than a crazy, polarizing, right wing, criminal, disgusting, racist, homophobic and hypocritical party with a horrible "means towards the end" philosophy, I no longer trust the G.O.P. so they definitely won't get my vote.

NT-Eagle
#24 - 27-03-2007, 20:08 uur

Anouk

Als ik mocht stemmen wou ik eerst op Hillary Clinton stemmen.. Maar nu ik wat meet naar de ideeën een uitspraken van andere kandidaten heb gekeken, ga ik nu meer richting Barack Obama..

Weg met die Republicans ::) Bush is het ergste wat Amerika ooit is overkomen ::)
#25 - 27-03-2007, 20:09 uur

Adriaan47

I am glad we have Kinky for Eagle.
#26 - 28-03-2007, 04:07 uur

NT-Eagle

Nieuw!
I am glad we have Kinky for Eagle.

You gotta admit, Kinky's first album was great, back in the day!

NT-Eagle!

http://www.youtube.com/watch?v=B6b-OdfboLE
#27 - 28-03-2007, 08:19 uur
« Laatst bewerkt op: 28-03-2007, 08:30 uur door NT-Eagle »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15