Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ik vind George Bush een goede president omdat:

Discussie gestart

Patrick_NH

Dank je wel, Petra en Amsterican
#16 - 31-08-2006, 02:48 uur
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

bgroeneveld

Ik hoefde niet eens een zinnetje Engels te schrijven omdat ik mijn ondervrager uitgebreid heb uitgelegd dat de Pilgrim Fathers uit Nederland vertrokken waren (1620, vlak voordat het 11-jarig bestand in de 80-jarige oorlog afliep)..

Overigens om terug te komen op het onderwerp: de Democraten beginnen eindelijk wakker te worden.

En wat de 'linksheid' van de Amerikaanse pers betreft: dat valt erg mee. Neem alleen het feit dat de New York Times niet vlak voor de verkiezingen, maar pas een jaar later heeft onthuld dat de NSA mensen afluisterde. En journalisten doen nog steeds aan zelfcensuur, omdat ze bang zijn voor anti-Amerikanen uitgemaakt te worden.

#17 - 31-08-2006, 18:20 uur

PetraVS

Hoi Benno,

Welke Democraat zie jij het liefst tegen een Republikein gaan in de presidentsverkiezingen van 2008? 
#18 - 01-09-2006, 01:37 uur

bgroeneveld

Gore - Obama.

#19 - 01-09-2006, 05:26 uur

Amsterican

Gore - Obama.



Obama, yum, yum, yum  Ik kan zijn speech van vorige convention nog goed herinneren (heeft mij tot tranen gebracht...):
http://www.americanrhetoric.com/speeches/convention2004/barackobama2004dnc.htm

Hij is fantastisch!!!
#20 - 01-09-2006, 08:15 uur

MiamiHeat

Ik heb het idee dat dit topic niet gaat waar het over moet gaan..... nl aangeven waarom je GW Bush een goede president vind........niet over wie de volgende kandidaat zal zijn, paspoortkwestie's, inburgeringscursussen, enz.  Allemaal goede onderwerpen maar daar zijn al andere topics voor geopend.

#21 - 03-09-2006, 18:49 uur

PetraVS

Misschien omdat niemand George Bush hier echt een goede president vindt?  Ik ben helemaal voor vrijheid van meningsuiting, daar staat dit land voor, maar ik heb een hekel aan politieke discussies op de Nederlandse manier (i.e. proberen de ander door neerhalen op jouw vlak te krijgen).  Hopelijk kan iedereen op dit forum precies zeggen wat ze willen, zonder dat ze anderen beledigen.
#22 - 04-09-2006, 04:38 uur

bgroeneveld

Neerhalen? Door aan te geven waarom je Bush een slechte president vindt? (Zoals ik beloofd heb te doen in dat andere draadje).

En wat is er Nederlandser dan van de hak op de tak springen? Houdt alles levendig!
#23 - 05-09-2006, 03:32 uur

PetraVS

Even duidelijk maken, dat ik niemand hier op het forum bedoelde met mijn commentaar :).  En nee, aangeven waarom je Bush een slechte president vindt is niet de mening van een ander neerhalen (is misschien ook het verkeerde woord).
#24 - 05-09-2006, 17:26 uur

USofA

Bush zal vast wel goede dingen hebben gedaan, alleen krijgen we hier in Nederland daar niets over te horen.
#25 - 29-05-2007, 10:51 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15