Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ik vind George Bush een slechte president omdat;

Discussie gestart

Adriaan47

En ik..Gian... sluit mij aan bij wat wat Willem goes to Miami schreef:


That's what I mean. This country S*cks.
Het is een echt Neo-Calvinistisch zooitje hier.

http://en.wikipedia.org/wiki/Calvinism#Neo-Calvinism

En maar blijven wijzen met het vingertje naar anderen maar owee als er naar hun gewezen wordt.
Echt een bekrompen polderlandje.
#31 - 29-05-2007, 19:34 uur

Gian

En maar blijven wijzen met het vingertje naar anderen maar owee als er naar hun gewezen wordt.
Echt een bekrompen polderlandje.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens, ik kan juist prima tegen kritiek, maar dan wel graag
kitiek die opgebouwd is.
Opbouwende kritiek, vind ik helemaal niet slecht, en soms denk ik dat het nodig is om iemand even weer
met de beide beetjes op de grond te zetten.

Zo vind ik ook dat Amerika 1 van de mooiste landen is waar ik geweest ben, maar dat houd niet weg dat Nederland
niet mooi is, alles heeft zo z'n eigen dingen, klein is nederland wel, maar bekrompen weet ik niet.
Ik geef niet aan dat hier in Nederland alles toppie joppie is, maar ook amerika heeft wel z'n nadelen, ik hoop dat
men dat ook wil zien !!!
#32 - 30-05-2007, 10:08 uur

Willem goes Miami

Hier bedoelde ik NL mee, vandaar dat ik ook refereerde naar NEO-CALVINISME die in NL is doorgevoerd. shiny
#33 - 30-05-2007, 11:53 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15