Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

John Kerry

Discussie gestart

heivalido

Op iedere internationale nieuwszender wordt je dood gegooid met de verkiezings campagne in de US. Hoeveel mensen denken dat Democraat John Kerry een goede eventuele nieuwe president zal worden? Ik zelf weet het eerlijk gezegd echt niet.
#1 - 23-08-2004, 21:54 uur

Norbert

Goeie vraag. Ik denk echter dat vergeleken bij Bush het niet zoveel slechter kan.
In het algemeen vind ik dat er tijdens de campagnes een hoop beloften worden gedaan, die zodra ze president zijn weer heel snel worden vergeten.
#2 - 24-08-2004, 20:30 uur

heivalido

Ja maar is dat niet bij alle verkiezingen zo, kijk maar naar onze vriend, Balkenende.
#3 - 24-08-2004, 22:04 uur

Bakvet

Volgens mij kunnen ze een aap president van de VS maken, veel zal het niet uitmaken. Ik denk dat waar het om gaat is dat het gewone Amerikaanse volk vertrouwen heeft in z'n president. Zolang dat niet het geval is zal het met de economie van dat land slecht gaan. Kijk maar naar de Reagan-jaren. Die halve seniel werd (achteraf) alom bejubeld, maar z'n economisch beleid was een groot drama. Als het met de Amerikaanse economie slecht gaat dan gaat het met de wereldeconomie gemiddeld ook slecht. De dollar daalt in waarde... en wij kunnen lekker betaalbaar op vakantie! Dus doe daarom nog vier jaar Bush en daarna nog acht jaar Jenna en Barbara als VP!
#4 - 26-08-2004, 00:30 uur

heivalido

ja maar als ik er eenmaal werk heb, heb ik wel een veel lager maandsalaris dan hier :)
#5 - 26-08-2004, 23:51 uur

tornedoo

nou ja kerry rocks!!! kerry gaat meer visa programs doen en mensen die illegaal voor 4 jaar in de states werken krijgen een pad tot amerikaans citizenship wat wil je nog meer? en hij gaat makkelijkere immgratie doen, george bush  doet de deuren dicht voor immigranten,america is the country of immigration, everyone has equal chance,je hoeft geen diploma te hebben om amerika binnen to komen echt ******* bush's immigratie politiek
#6 - 28-09-2004, 23:00 uur

heivalido

nou ik vind wel dat je een bepaald immigratie beleid moet hebben anders wordt je land echt een zooitje ongeregeld.
#7 - 28-09-2004, 23:07 uur

peperzout

nou dat van die illegale dat geld alleen maar voor de mexicanen hoor tournedo

en de rest wordt gewoon uitgezet he

en geloof me maar want ik heb het met eigen ogen gezien he  de razzias

het was en is gewoon een schoonmaak aktie hoor

want de illegalen betalen geen belasting en wie daar de belasting bedonderd , heeft een crime rapport en wie een crime rapport heeft wordt uitgezet en het maak niet uit wie er dan president is he
#8 - 28-09-2004, 23:16 uur

Chiefram

nou ja kerry rocks!!! kerry gaat meer visa programs doen en mensen die illegaal voor 4 jaar in de states werken krijgen een pad tot amerikaans citizenship wat wil je nog meer? en hij gaat makkelijkere immgratie doen, george bush  doet de deuren dicht voor immigranten,america is the country of immigration, everyone has equal chance,je hoeft geen diploma te hebben om amerika binnen to komen echt ******* bush's immigratie politiek

Ho ho... vergeet niet dat het juist de Bush'es zijn die voor het gemak van Immigration hebben gezorgd! De DV (Green Card) Lotery is een initiatief van de Bush Family (vader Bush heeft het opgezet) om mensen die moeilijk kunnen emigreren naar de USA ook een eerlijke kans te geven.
#9 - 29-09-2004, 08:24 uur

Chiefram

nou ja kerry rocks!!! kerry gaat meer visa programs doen en mensen die illegaal voor 4 jaar in de states werken krijgen een pad tot amerikaans citizenship wat wil je nog meer? en hij gaat makkelijkere immgratie doen, george bush  doet de deuren dicht voor immigranten,america is the country of immigration, everyone has equal chance,je hoeft geen diploma te hebben om amerika binnen to komen echt ******* bush's immigratie politiek

Ho ho... vergeet niet dat het juist de Bush'es zijn die voor het gemak van Immigration hebben gezorgd! De DV (Green Card) Lotery is een initiatief van de Bush Family (vader Bush heeft het opgezet) om mensen die moeilijk kunnen emigreren naar de USA ook een eerlijke kans te geven.

En daarnaast is Bush wel puur Amerikaans, of je het nu met hem eens bent of niet: hij maakt wel Amerika zoals het echt is. Ik ben het ook niet altijd met hem eens, maar ik mag hem en zijn manier van denken wel: lekker simpel!  ;)
#10 - 29-09-2004, 08:27 uur
« Laatst bewerkt op: 29-09-2004, 08:28 uur door Chiefram »

heivalido

Ik denk dat het niet veel uitmaakt wie je eur neer zet, ze hebben allemaal plus en min punten. Een 2e Bill Clinton krijg je toch nooit meer, Clinton v9ond ik een top president.
#11 - 29-09-2004, 18:15 uur

Chiefram

Clinton had het voordeel dat hij een super uitstraling had en zich daardoor meer kon veroorloven zonder afgevallen te worden.  :)
#12 - 29-09-2004, 19:03 uur

heivalido

hahahaha, die uitstraling had inderdaad zijn voordelen, vooral bij de stagiares.  ;D ;D ;D
#13 - 30-09-2004, 00:07 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15