Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kerry mogelijk weer kandidaat presidentschap VS

Discussie gestart

Wop

Kerry mogelijk weer kandidaat presidentschap VS

NEW YORK - De voormalige Democratische presidentskandidaat John Kerry denkt serieus na over een nieuwe poging om in het Witte Huis te belanden. Voor het einde van het jaar besluit de senator of hij zich kandidaat stelt voor de presidentsverkiezingen van 2008.

Kerry zei er donderdag "hard" over na te denken. "Als je 60.000 stemmen voor me kan vinden in Ohio", grapte hij in New York, verwijzend naar de voor Kerry desastreus verlopen verkiezingsrace in 2004. De Democraat kwam in de staat in het Midden-Westen toen nipt tekort, waardoor hij het moest afleggen tegen de huidige president George W. Bush.

Andere Democraten die gelden als potentiële kandidaten zijn senator Hillary Clinton, voormalig gouverneur Mark Warner van Virginia en Kerry's voormalige 'running mate' John Edwards.

Bron: nu.nl
#1 - 21-04-2006, 09:32 uur

B-man

Ik geef hem weinig kans, kan me niet voorstellen dat de Democraten weer met zo'n zwakke line up komen als in 2004.

B-man
#2 - 21-04-2006, 12:47 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

PetraVS

Sterker nog, ik hoop het van harte van niet!  Er zijn veel betere kandidaten!!!
#3 - 22-04-2006, 00:44 uur

persianBrit

so.. de democraten komen weer met een zwakke kandidaat... ik hoop echt niet dat hij zich kandidaat stelt..

in 2000 hadden we Gore losermann, in 2004 verloor Kerry van Bush.. Als het zo doorgaat en de Democraten met geen betere kandidaat komen.. (how about Mark warner??, he seems decent) dan is het game over voor de Democrats bij de volgende election.

Ik ben trouwens benieuwd met wie de Republicans komen..
#4 - 22-04-2006, 19:13 uur

bgroeneveld

Gore-Obama in 2008.

Al heeft zich aardig gerehabiliteerd (en was nooit zo houterig als wel wordt voorgesteld), eindelijk een president die beseft dat global warming wel degelijk bestaat en erg gevaarlijk is.

Obama (senator van Illinois) is een opkomend licht. Zou na acht jaar vice-presidentsschap de eerste zwarte president kunnen worden.

Maar eerst een Democratische meerderheid in het Huis, en hopelijk ook in de Senaat in 2006.

#5 - 22-04-2006, 23:25 uur

Amsterican

so.. de democraten komen weer met een zwakke kandidaat... ik hoop echt niet dat hij zich kandidaat stelt..

in 2000 hadden we Gore losermann, in 2004 verloor Kerry van Bush.. Als het zo doorgaat en de Democraten met geen betere kandidaat komen.. (how about Mark warner??, he seems decent) dan is het game over voor de Democrats bij de volgende election.

Ik ben trouwens benieuwd met wie de Republicans komen..

Pffff....  De Republicans: John McCain (Senator Arizona), Bill Frist (Senator Tennessee), Sam Brownback (Senator Kansas), Governor Mitt Romney (Mormon Governor of Massachusetts), Newt Gingrich will try; I believe the current governor of Arkansas (His claim to fame is that he lost tons of weight) Mick Huckabee is also trying to run.

Democrats: not a fact but believed that they will run: although Joe Biden (Senator Delaware) declared on Bill Mayer show that he would run

Hillary Clinton (even though there is some weird mysoginistic hate towards her; oh Hillary why couldn't you be like Mamie Eisenhower or present first lady Laura?)
Evan Bayh (Senator Indiana)
Mark Warner (former Governor of Virginia - reminiscent of RFK (however faint)
Al Gore
John Kerry (don't write him off; people wrote Nixon off and all of a sudden we had 5 years of absolute insanity)
Wes Clark
Russ Feingold
Governor Phil Bredesdeen from Tennessee
senator Ben Nelson from the great state of Nebraska
#6 - 23-04-2006, 02:33 uur

bgroeneveld

Milt Romney van Massachussets is bijna een Democrat. Heeft geholpen een wet erdoor te krijgen die garandeert dat iedereen in de staat een zeikteverzekering krijgt. Op zo'n "Republikein" wil ik ook wel stemmen.

#7 - 23-04-2006, 05:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15