Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kerry overweegt deelname presidentsverkiezingen 2008

Discussie gestart

Wop

Kerry overweegt deelname presidentsverkiezingen 2008

Uitgegeven: 9 november 2004 15:38
Laatst gewijzigd: 9 november 2004 15:53

WASHINGTON - John Kerry laat zich niet uit het veld slaan na zijn verlies in de Amerikaanse presidentsverkiezingen afgelopen dinsdag. De Democratische senator overweegt zich opnieuw kandidaat te stellen voor de presidentsverkiezingen van 2008. Dit meldde The Washington Post dinsdag.

Vrienden en bekenden van de senator uit Massachussets verwachten dat Kerry een nieuwe worp wil doen naar het presidentschap van 2008. Kerry zelf speculeerde al op zijn terugkeer tijdens een diner in Washington afgelopen weekeinde. Kerry zei tegen de aanwezigen. "Ik ben getest door God. Ik ben een vechter en ik ben eerder teruggekomen."


Kerry wil in zijn hoedanigheid als senator zijn strijd tegen Bush blijven voortzetten. Een van de onderwerpen waar hij Bush mee wil confronteren, is de kwestie rond mogelijke olieboringen in Alaska. Kerry is een fel tegenstander van dit plan.

Fris gezicht

Binnen de Democratische partij staat niet iedereen positief tegenover het plan van Kerry om zich opnieuw kandidaat te stellen. Volgens anonieme bronnen binnen de partij is juist een nieuw, "fris gezicht" nodig. Ook zou veel van de steun die Kerry kreeg bij de jongste verkiezingen te danken zijn aan de brede afkeer van Bush. Op die steun hoeft hij de volgende keer niet meer te rekenen, aldus de bronnen.

Met zijn voornemen neemt Kerry duidelijk geen voorbeeld aan zijn voorganger Al Gore. Gore verloor in 2000 de verkiezingen van Bush en trok zich vervolgens geheel terug uit de Amerikaanse politiek.

#1 - 09-11-2004, 22:31 uur

Frank S

Ik denk ook niet dat het verstandig is.
#2 - 10-11-2004, 10:18 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PetraVS

Neeeee!!!!  >:(  Alsjeblieft niet, zeg!  Hij is wel heel zelf ingenomen als hij denkt, dat hij dan wel kans maakt!  Inderdaad, een fris nieuw gezicht met duidelijke leiderschap kwaliteiten moet naar voren geschoven worden!
#3 - 10-11-2004, 16:43 uur

Chiefram

Tjonge jonge, wat een zielige vertoning van Kerry! Hiermee maakt hij zich bij voorbaat al niet populair. Dan had hij beter zijn murf kunnen houden en gewoon stilletjes na 4 jaar weer op moeten staan. Nu laat hij zich van de zwakste kant zien.

#4 - 10-11-2004, 18:46 uur

heivalido

Neeeee!!!!  >:(  Alsjeblieft niet, zeg!  Hij is wel heel zelf ingenomen als hij denkt, dat hij dan wel kans maakt!  Inderdaad, een fris nieuw gezicht met duidelijke leiderschap kwaliteiten moet naar voren geschoven worden!

Ik stel voor Bill Clinton aan te stellen als kandidaat  :P ;D ;D
#5 - 12-11-2004, 21:17 uur

Frank S

Neeeee!!!!  >:(  Alsjeblieft niet, zeg!  Hij is wel heel zelf ingenomen als hij denkt, dat hij dan wel kans maakt!  Inderdaad, een fris nieuw gezicht met duidelijke leiderschap kwaliteiten moet naar voren geschoven worden!

Ik stel voor Bill Clinton aan te stellen als kandidaat  :P ;D ;D

Dan moet toch eerst de grondwet aangepast worden. Als dat in deze ambtsperiode nog zou gebeuren kan hij het mooi tegen G.W. opnemen.
#6 - 13-11-2004, 11:18 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

heivalido

Ik vond het een goede president dus why not???  ;)
#7 - 13-11-2004, 12:15 uur

droopy

Ik vond het een goede president dus why not???  ;)

ik geloof dat ze maar twee ambstermijnen mogen doen...
#8 - 07-06-2005, 09:01 uur

Chiefram

Klopt. Bush kan/mag helaas niet nog een keer gekozen worden...

 :-\

Op Kerry zit ik al helemaal niet te wachten. Het is dat de Heinz tomaten ketchup zo lekker is, anders zou ik die ook nog eens boycotten!

 ;D
#9 - 07-06-2005, 17:29 uur

Rogier

Hoop dat het een race tussen Ms. Rize en Ms. Clinton wordt. Vrouw vs Vrouw, lol.


Ik hoop uiteraard dat Rize dan wint.... :P
#10 - 07-06-2005, 21:40 uur

Chiefram

<SLIK> Clinton mag van mij winnen, hahaha...  ;)

Alhoewel...  ???
#11 - 07-06-2005, 23:36 uur
« Laatst bewerkt op: 07-06-2005, 23:36 uur door Chiefram »

schorp

<SLIK> Clinton mag van mij winnen, hahaha...  ;)

Alhoewel...  ???

Come back to the Force, Chiefram, Say no to Darth Rice!!! 8)
#12 - 07-06-2005, 23:48 uur

Chiefram

Ik zou op Clinton stemmen... Niet op Rice!

Zo, dat is er uit!  8)
#13 - 08-06-2005, 05:40 uur

Rogier

<SLIK> Clinton mag van mij winnen, hahaha...  ;)

Alhoewel...  ???

Come back to the Force, Chiefram, Say no to Darth Rice!!! 8)


Darth Rice, lol. Zeker Star Wars 3 gezien?
#14 - 08-06-2005, 07:21 uur

Loek

Ik had juist gehoord dat Hillary Clinton het zou moeten opnemen met de huidige first lady Mrs. Bush.  Wat vind je van die combinatie?
#15 - 08-06-2005, 16:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15