Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nog 1 maand tot aan de verkiezingen 2012

Discussie gestart

hollandranch

Wat een onzin. Grote bedrijven maken meer winst dan ooit en hebben meer poen op rekeningen staan dan ooit. 


Niet waar en jij hebt geen recht op wat zijn verdienen en waarschijnlijk heb je nog nooit van reserve's gehoord, was Obama niet diegene die vond dat mensen moeten sparen?  Het beleid van Obama heeft ervoor gezorgd dat er geen communicatie is tussen Reps en Dems, Obama heeft die deur dichtgegooid, zijn uitspraak "“they can come for the ride, but they have to sit in back"   Goede nieuws van vandaag

http://money.cnn.com/2012/10/18/news/economy/unemployment-benefits/index.html?hpt=hp_t1

Forward LOL
#16 - 18-10-2012, 15:29 uur

hollandranch

Groene banen: inderdaad een mislukking. GM: draait wel weer redelijk en de kosten van die reddingsactie zijn maar een fractie van wat het Pentagon er iedere maand door heen draait/draaide in Afghanistan en Irak.


Wat heeft dat me elkaar te maken?
#17 - 18-10-2012, 15:31 uur

hollandranch

Alles: het toont de hypocrisie van de Republikeinen aan: wel honderden miljarden naar het Pentagon (en daarmee ook naar de bedrijven die de Republikeinen steunen: de defensie industrie). Maar een druppel op de gloeiende plaat voor een enorm bedrijf (hoe ondoelmatig/ondoeltreffend ook) waar honderduizenden Amerikanen in de middenklasse van afhankelijk zijn (auto industrie / toeleveranciers en daarmee heel veel kleinere en middengrote plaatsen in het midden westen enzovoorts): nee dat kan niet.  :afro: Geweldige logica bij de Republikeinen.


Ik heb nog nooit gehoord dat Reps GM wilde laten stikken en de auto bailout is begonnen onder Bush

http://www.politico.com/news/stories/1208/16740.html

Nu jij weer en graag wat feiten dit keer.
#18 - 18-10-2012, 16:31 uur

hollandranch

Ik heb nog nooit gehoord dat Reps GM wilde laten stikken en de auto bailout is begonnen onder Bush
Wat Bush betreft: correct. Maar het gaat nu niet meer om Bush maar om Romney.


Jouw qoute:  Geweldige logica bij de Republikeinen. Dacht dat Bush ook een Republikein was  ^-^ maar nu gaat het dus opeens weer puur om Romney die trouwens vond dat GM gewoon failliet moest gaan onder Chapter 11 zoals zoveel bedrijven en daardoor sterker eruit zouden komen, nu is Chrysler van Fiat en GM van de bonden en de Belastingbetaler 40 biljoen armer. GM opent trouwens een hoop nieuwe fabrieken, helaas de meeste in China, je weet wel dat land waar Obama zo een hekel aan heeft, GM verkoopt trouwens meer auto's in China dan Amerika, dus eigenlijk doet Obama meer aan outsourcen dan Romney ooit deed  :-X
#19 - 18-10-2012, 17:15 uur

hollandranch

Laten we het er maar op houden dat we het nooit eens zullen worden.  ;) Voor mij zijn zowel de Democraten alsook de Republikeinen funest voor het land. Als ik moet kiezen tussen Obama of Romney dan toch voor Obama omdat ik Romney en de Republkeinen het minste vertrouw. Ik ben geen multimiljonair dus met de Republikeinen schiet ik niets op.

Ben ook geen Dem of Rep, zou op Ron Paul stemmen als ik de kans kreeg. Denk echter niet dat je een multi-miljonair moet zijn om op een Rep te stemmen, de laatste verkiezing in 2010 werd bepaald door de Tea Party, zag er weinig rijke mensen tussen, veel Conservatieven die vinden dat je moet werken voor je geld en zuinig moet leven en trots zijn op wat je bereikt hebt en dan zie je die Dems die vinden dat ze richten hebben op geld van die rijken want veel verder komt Obama niet maar ondertussen krijgen de sponsors van Obama biljoenen in subsidies, Obama zelf is 10 miljoen rijker geworden in de afgelopen 4 jaar, hij lijkt verdacht veek op een rijke Rep maar doet alsof hij net uit een ghetto is gekomen, maar we zijn flink opgeschoten met Obama kijk maar naar de deficit, aantal werklozen, minder besteedbaar inkomen, benzine prijs verdubbelt, healthcare premies omhoog. Beiden partijen zijn niet te vertrouwen, de Dems zijn betere acteurs.
#20 - 18-10-2012, 17:29 uur

hollandranch

Precies mijn punt!




 :afro: Als je bijvoorbeeld kijkt naar het laatste debat, Romey bluft met zijn miljoenen banen maar als je kijkt naar Obama in 2008 dan zie je precies hetzelfde, veel beloftes weinig feiten. Obama heeft niets op korte termijn en probeert alles op education te gooien. Goede opleidingen zijn belangrijk, maar kijk eens naar de Westerse jeugd met hun iPhones en goudvissen blik en dan kijk eens naar de Aziaten die in de gang zitten om een les te volgen, wil je die inhalen, kansloos. Ik heb dagelijks te maken met Amerikaanse leveranciers en 90% is te beroerd om hard te werken, terug te bellen en Thinking outside the box kunnen ze al helemaal niet. Ik ben niet positief over de toekomst, denk dat het nog erger gaat worden, misschien kan Romney het beter doen, maar betwijfel het, maar onder Obama kan het alleen maar slechter worden, zie afgelopen 4 jaar.
#21 - 18-10-2012, 18:07 uur

hollandranch

De hele wereld is een puinhoop. Teveel mensen, te weinig grondstoffen, gebrekkig bestuur, falende democratische stelsels, religieuze fanatici, klimaatverandering en ga zo maar door.  :o

De meeste Amerikanen zijn inderdaad erg lui en kortzichtig weet ik uit eigen ervaring.


Probleem is dat ze dit zelf niet zo zien, we are the best workers in the world schreeuwen, de enigste die ik hard zie werken zijn Mexicanen  :-X Enigste oplossing is WWIII, maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
#22 - 18-10-2012, 18:33 uur

hollandranch

Een virus zou ook goed werken qua bevolkingsafname.  8)


Heb teveel zombie films gezien  ;D Maar idd, wat veel mensjes op deze aardkloot, ben niet voor niets verhuisd naar rural Texas, weinig Obama signs by the way  >:D
#23 - 18-10-2012, 19:22 uur

hollandranch

Een van de buren heeft een Romney sign in het gras gezet en daarnaast een lege stoel, snapte dit eigenlijk niet, maar dat wel wel met die speech van Clint Eastwood te maken hebben, een doordenker  ;D
#24 - 18-10-2012, 19:28 uur

hollandranch

Mensen praten hier liever niet over politiek omdat er zoveel verscheidenheid is qua achtergronden.

en omdat ze bang zijn om uitgemaakt worden voor racist, teabagger enz, Libs houden van Freedom of Speech, maar alleen hun eigen speech. Ga maar eens lezen op de Huffington Post, luister naar Left op de radio, elke mening van een ander word afgemaakt want alleen hun eigen mening is juist. Jij woont in een Liberal City dus moet je oppassen met je uitspraken denk ik, Freedom of Speech, yeah right >:(
#25 - 19-10-2012, 03:08 uur

Freckles49

Misschien dat het de economie iets zal helpen wanneer Amerika geen oorlog zou voeren in welk land dan ook. Ik ken Amerika niet anders dan oorlog voeren en dat kost 1000000000000000000000,00 zoiets? 
#26 - 19-10-2012, 14:10 uur

hollandranch

Misschien dat het de economie iets zal helpen wanneer Amerika geen oorlog zou voeren in welk land dan ook. Ik ken Amerika niet anders dan oorlog voeren en dat kost 1000000000000000000000,00 zoiets?


Geef je hierin volledig gelijk, Amerika speelt de rechter van de wereld, laat zijn eigen voik verhongeren om andere zgn te helpen, vergeet trouwens niet dat er veel olie belang zit in de oorlogen, denk je dat ze naar Lybië gingen om de mensen te helpen, yeah right en wat is bereikt, Irak een zooite, Libië een zooitje en na 2014 Afghanistan een groter zooitje, heeft in 10 jaar meer dan 3 trillioen gekost. UN afschaffen zal ook een hoop geld besparen.
#27 - 19-10-2012, 14:21 uur

hollandranch

Het zou beter zijn om landen binnen te vallen en dan gewoon de grondstoffen over te nemen. Daarmee betalen die landen de VS terug. Dat lijkt me niet meer dan redelijk.  :afro:


Kan ook, deed men toch al tot een paar eeuwen geleden en wie had er last van op een paar Indianen en Aboriginals na, niemand  ;) Amerika had geeneens bestaan in deze tijd  ;D
#28 - 19-10-2012, 15:50 uur

leden:

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15