Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Op wie zou je stemmen aankomende verkiezingen? (daargelaten of je wel of geen stemrecht hebt)

Ik zou/zal absoluut geen stem uitbrengen! (ik woon in Nederland)
22.2%
2 (22.2%)
Ik zou/zal absoluut geen stem uitbrengen! (ik woon in de USA)

0 (0%)
Ik zou/zal absoluut geen stem uitbrengen! (ik woon buiten Nederland of de USA)

0 (0%)
Ik zou/zal blanco stemmen! (ik woon in Nederland)

0 (0%)
Ik zou/zal blanco stemmen! (ik woon in de USA)

0 (0%)
Ik zou/zal blanco stemmen! (ik woon niet in Nederland of de USA)

0 (0%)
Ik zou/zal op iemand anders stemmen dan Hillary of Trump! (ik woon in Nederland)
11.1%
1 (11.1%)
Ik zou/zal op iemand anders stemmen dan Hillary of Trump! (ik woon in de USA)

0 (0%)
Ik zou/zal op iemand anders stemmen dan Hillary of Trump! (ik woon niet in Nederland of de USA)

0 (0%)
Ik zou/zal op Hillary (Democrat) stemmen! (ik woon in Nederland)
33.3%
3 (33.3%)
Ik zou/zal op Hillary (Democrat) stemmen! (ik woon in de USA)
11.1%
1 (11.1%)
Ik zou/zal op Hillary (Democrat) stemmen! (ik woon niet in Nederland of de USA)

0 (0%)
Ik zou/zal op Trump (Republican) stemmen! (ik woon in Nederland)
11.1%
1 (11.1%)
Ik zou/zal op Trump (Republican) stemmen! (ik woon in de USA)
11.1%
1 (11.1%)
Ik zou/zal op Trump (Republican) stemmen! (ik woon niet in Nederland of de USA)

0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 9

Poll gesloten: 12-11-2016, 00:25 uur

Presidentsverkiezingen Poll - 2016

Discussie gestart

Pieter79

Deze poll is om een te peilen hoe mensen hier op het forum bij de aankomende zouden (of zullen) stemmen. Hopelijk zijn er veel mensen die meedoen, zodat we kunnen zien hoe de verdeling hier is vergeleken met de resultaten straks in november met de echte verkiezingen.

Hieronder is plaats voor discussie.

Gr. Pieter
#1 - 13-10-2016, 01:25 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Pieter79

Helaas nog niet al te veel stemmen...
#2 - 14-10-2016, 00:40 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Pieter79

Niemand meer??
#3 - 21-10-2016, 12:31 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Skydriver

Ik ben bang van niet Pieter.
Het "leeft"wel onder de Nederlanders, zolang ze maar (ongefundeerd) tegen Trump aan kunnen schoppen. Maar als je ze vraagt of ze zich wel in de standpunten van beider kandidaten ingelezen hebben, zónder aanziens des persoons, blijft het vaak opvallend stil, of gaat men onverminderd door met het "Trump-bashen".  Ik heb inmiddels voorbeelden te over.
#4 - 23-10-2016, 10:48 uur
The USA....What else?

Pieter79

Laatste 2 dagen om hier te stemmen... ben benieuwd hoe de vergelijking gaat zijn met de echte verkiezingen!
#5 - 07-11-2016, 18:57 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Pieter79

De uitslag hier is niet representatief voor hoe er in het echt gestemd is, hier een overzicht:
  • 22.2% Zou geen stem uitbrengen
  • 11.1% Zou op iemand anders dan Trump/Hillary stemmen
  • 44.4% Zou op Hillary stemmen
  • 22.2% Zou op Trump stemmen

Gr. Pieter
#6 - 09-11-2016, 14:55 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Skydriver

Ik vraag me echt af hoevelen zich daadwerkelijk in de standpunten van beider partijen hebben verdiept. en dan bedoel ik écht verdiepen, en niet als hersenloze schapen achter de media aanhollen...De media is met de overwinning van Trump ook een enorm slag toegebracht, ik geniet daar nog wel het meest van geloof ik...
#7 - 11-11-2016, 19:04 uur
The USA....What else?

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15