Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

president Trump

Discussie gestart

B-man

Zelfs de 'Amerika-kenners' in Nederland zaten er helemaal naast. Vandaar dat ik zeg; laten we over 4 jaar terugkijken op Trump (hopelijk begint hij dan zijn 2de termijn, en dan zijn dochter gekozen tot de eerste vrouwelijke president in 2024) in plaats van al die loze voorspellingen doen die nergens op gebaseerd zijn, en er nu helemaal niet toe doen. Dit is waar we het mee moeten doen. Het enige dat gezegd kan worden is dat je liever Clinton ipv Trump had willen hebben, maar ook hier weer; mensen in Nederland betalen geen belasting/verzekering enz in de States dus het is altijd lekker afgeven op Trump.

Het maakt me niet uit, de toekomst ziet er geweldig uit.

Ik respecteer het feit dat jij Trump als president wil en ik val hier ook niemand aan. Ik geef alleen mijn mening en voorspelling, daar is volgens mij niks mis mee. Ik probeer je ook niet om te praten of zo. En nee ik betaal inderdaad geen belasting in de vs en ik woon er ook niet maar ik denk dat we het er met zijn allen toch over eens kunnen zijn dat de invloed van de vs in de wereld niet stopt bij hun landsgrenzen. Of we het nu hebben over de economie, milieu, vrede/veiligheid, human rights, etc. Daar mag ik dus zeker over meepraten lijkt me zo. Ik snap ook niet waarom mijn voorspelling loos en nergens op gebaseerd is?! We hebben toch allemaal de politieke verdeeldheid binnen de GOP gezien de afgelopen jaren? Van het openlijke geruzie tussen Tea Party leden en de rest van de partij en de uiteindelijke government shutdown tot aan het aftreden van Boehner. Er is zelfs openlijk gediscussieerd (binnen de GOP) over het niet nomineren van Trump als kandidaat. Er was alleen niemand meer over en de stap was te drastisch geweest. Maar het feit dat men er überhaupt over nadacht... De senaat zal waarschijnlijk eindigen  op een verdeling 52-48, maar 2 a 3 republikeinen die niet mee willen en een eensgezind dems block is dus al genoeg. Zo gek is mijn voorspelling dus helemaal niet. Niet om per se af te geven op Trump dus, gewoon een realistische schets van een mogelijke deadlock als de GOP het intern niet met elkaar eens kan worden. En het feit dat gerenommeerde leden van die partij niet eens op hun eigen kandidaat wilde stemmen zegt toch genoeg over de verdeeldheid?

Nogmaals ik val je niet aan en respecteer jouw mening dus ik hoop dat je gelijk krijgt en hij ons en de Amerikanen positief verrast. Maar voor nu is dat afwachten, en ja ik ben nog zeer sceptisch.

P. S. De kenners en polls zaten er flink naast inderdaad, ook een feit. Maar ik begrijp niet helemaal wat je daarmee wil zeggen? Het maakt van trump, of wie ook, niet automatisch een goede president.
#16 - 15-11-2016, 21:23 uur
« Laatst bewerkt op: 15-11-2016, 22:41 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

bgroeneveld

Via 'bevel' van president Trump: nu problemen voor houders van visa en groene kaarten uit een paar landen om in de VS (terug) te kunnen komen. Hoe lang zal het duren voordat iedereen (inclusief Nederlanders) met een groene kaart problemen krijgt met terugreizen naar de VS na bijvoorbeeld familiebezoek?

Waar ligt de grens?
#17 - 29-01-2017, 19:12 uur

Pieter79

Er was wat verwarring, maar Permanent Residents ('Green Card Holders') vallen buiten de ban. Het is confirmed door Homeland Security lees ik. De grens ligt dus op mensen uit 7 landen die geen Permanent Resident zijn, die voor 3 maanden niet naar de VS kunnen reizen.
#18 - 30-01-2017, 02:35 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

bgroeneveld

Hoop is in dit geval niet genoeg.
#19 - 01-02-2017, 19:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15