Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

US presidentsverkiezingen 2016

Discussie gestart

bgroeneveld

Ach, schelden doet geen pijn. En als je alleen maar informatie opzoekt die je eigen mening versterkt, dan moet je dat vooral doen.

Ondertussen blijf ik erbij dat Donald Trump wel veel roept, maar weinig zegt. Of om met Wim Kan te spreken: dan wordt er veel gepraat, maar bijna niets gezegd (en als dat niet van Wim Kan is, dan ZOU hij dat gezegd moeten hebben).

En iemand die drie keer getrouwd is en de nodige avontuurtjes heeft gehad (en dant roept dat Bill Clinton een schuinsmarcheerder is), illegale Poolse en illegalen met een Midden en Zuidamerikaans achtergrond gebruikt (en dan roept dat die immigranten teruggestuurd en tegengehouden moeten worden), die volgens mij nauwelijks Rusland op de kaart kan aanwijzen, het heeft over belastingverhoging voor de rijken en dan kort daarna zegt dat rijken juist minder belast moeten worden, zo iemand is voor geen meter te vertrouwen.

En als dat links is, dan moet je dat maar roepen. Feiten zijn nou eenmaal van nature links.

Over en uit.
#31 - 27-05-2016, 12:56 uur

Skydriver

Kan je die onzinstellingen met bewijzen staven, of ben je nu maar aan het roeptoeteren, zoals je wel vaker gedaan hebt? Maar het maakt niet zoveel uit, de kans dat Trump president word groeit met de dag! Ik zou zeggen; pak je koffers maar alvast, voordat je,als hij eenmaal aan de macht is, het land uitgegooid word! ;D
#32 - 27-05-2016, 18:09 uur
The USA....What else?

bgroeneveld

Nieuw!
Ha, ha, zelfs Trump kan mij het land niet uitgooien. Ik ben Amerikaan geworden en Nederlander gebleven. Dus ik heb bijna evenveel reechten als hij, alleen kan ik geen president worden. Maar wie zou die baan wel willen?
#33 - 27-05-2016, 19:05 uur
« Laatst bewerkt op: 28-05-2016, 14:38 uur door bgroeneveld »

Skydriver

Daar heb je een punt; ik zou er ook voor bedanken.
#34 - 28-05-2016, 01:00 uur
The USA....What else?

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15