Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Op wie zou u stemmen.

Bush
30.8%
4 (30.8%)
Kerry
69.2%
9 (69.2%)

Totaal aantal stemmen: 8

Verkiezingen

Discussie gestart

Frank S

De voortekenen zijn goed voor Kerry:

  • De Nickelodeon-poll onder kinderen heeft de laatste 4 verkiezingen goed voorspeld en komt uit op Kerry (57%).
  • Er heeft nog nooit een Republikein gewonnen zonder Ohio te winnen. De polls voor Ohio duiden op Kerry.
  • In de laatste 6 jaar is de uitslag van de presidentsverkiezingen correct voorspeld door de uitslag van de laatste thuiswedstrijd van de Washington Redskins (American Football); als de Redskins hun laatste thuiswedstrijd voor de verkiezingen wonnen, dan won altijd de zittende president. Verloren zij hun laatste thuiswedstrijd dan verloor de zittende president altijd. Gisteren verloren de Redskins met 28-14 van Green Bay...
#16 - 01-11-2004, 11:45 uur
« Laatst bewerkt op: 01-11-2004, 11:46 uur door Frank S »
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bakvet

Nou, hier staat de champagne nog niet koud hoor! Sterker nog, het zal dan wel lauwe Spa Rood worden.

Het enige lichtpuntje is dat kleine groene mannetjes nog altijd de stemmachines kunnen ontregelen om zo de uitslag een beetje aan te passen.
#17 - 01-11-2004, 20:16 uur

heivalido

Ik vind het wel een goeie grap, de hele wereld sprak al over overwinningen van Kerry en nu blijkt toch het tegendeel waar te zijn. Zoals ik al heb gezegd, al die persberichten die worden gepubliceert onder toeziend oog van een van de partijen, zijn allemaal gebasseerd op  partijdige bronnen. Het echte resultaat laat iedere keer weer tot op de laatste minuut op zich wachten.
#18 - 03-11-2004, 19:25 uur

Chiefram

HAHAHA !

Dit is SCHITTEREND !!!

Ik wist gewoon dat Bush het nog 4 jaar zou mogen uitzingen, ik wist het gewoon en ik vind het geweldig dat hij heeft gewonnen!

Daar staan alle Europeanen met hun mond vol tanden, die dachten dat Kerry eventjes de boel zal kunnen overnemen. Mooi niet dus!

Een Amerikaan blijft een Amerikaan en dit is weer het bewijs dat wij Europeanen met onze grote mond denken het allemaal beter te weten, hahahaha...  :D ;)
#19 - 03-11-2004, 20:27 uur

Bakvet

Mmmm.....  Ik heb heel wat buitenlandse TV gekeken en heb niet echt waargenomen dat men al over Kerry's overwinning sprak.  Alleen hier in Nederland doet men altijd, voorafgaand aan de Amerikaanse verkiezingen, net alsof "alles nog open ligt".

Het is verder zo dat wanneer er een "nek aan nek race" voorspeld wordt, dat dan meestal de zittende partij met de overwinning aan de haal gaat.
#20 - 03-11-2004, 21:51 uur

grublet

Zijn de Ameikanen zo dom? Hij is een echte "Cowboy".

Mijn mening van Amerikanen is nu versterkt.....ERG DOM ??? ???
#21 - 04-11-2004, 00:28 uur

xerxesc

Zijn de Ameikanen zo dom? Hij is een echte "Cowboy".

Mijn mening van Amerikanen is nu versterkt.....ERG DOM ??? ???

Like your opinion matters!!!  Sorry we didn't do your bidding!!!!  Now get a life, and watch your own freaking gov.

YEEEEHAAAA!!!!!!
#22 - 04-11-2004, 04:40 uur

Chiefram

Zijn de Ameikanen zo dom? Hij is een echte "Cowboy".

Mijn mening van Amerikanen is nu versterkt.....ERG DOM ??? ???

Nou, het is precies andersom: Veel Nederlanders/Europeanen zijn dom!
Die lullen maar met alle winden mee en weten vaak niet eens waar ze het over hebben. Geloof mij maar, Bush is verre van dom!
#23 - 04-11-2004, 11:03 uur

heivalido

Hoe kan iemand die een jojo als Balkellende als premier heeft de Amerikanen nou voor dom uitmaken. Kijk eerst even naar je eigen landje, alsof wij Nederlanders zo slim zijn door alles van dit Kabinet zomaar klakkeloos te slikken  ???   :-X :-\
#24 - 04-11-2004, 22:55 uur

Chiefram

Hoe kan iemand die een jojo als Balkellende als premier heeft de Amerikanen nou voor dom uitmaken. Kijk eerst even naar je eigen landje, alsof wij Nederlanders zo slim zijn door alles van dit Kabinet zomaar klakkeloos te slikken  ???   :-X :-\

Hahaha... 1-0  :D
#25 - 05-11-2004, 08:06 uur

Bakvet

Voor de verandering worden de VS de komende vier jaar geregeerd door iemand die verkiezingen gewonnen heeft!   ;D
#26 - 05-11-2004, 22:40 uur

Jez

Maar heb je het laatste nieuws van Ohio gehoord? Dat er problemen waren met de stemapparaten en Bush 400.000 stemmen teveel heeft gekregen....... Eerlijk gewonnen?
#27 - 05-11-2004, 23:14 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

PetraVS

Ach, als er problemen waren heeft dat Bush vast ook ergens stemmen gekost.  Dit is allemaal achteraf gezeik.  Dit land is het derde grootste in de wereld en Bush heeft met 3,5 miljoen stemmen gewonnen, klaar uit.  Ik ben helemaal ziek van al het politieke gedoe en het gezanik en gezeik.  Als Kerry had gewonnen hadden de Republikeinen wel van alles mis gevonden met de stemmen  >:(.  Dat is het grote probleem met een systeem met twee partijen, het is als twee kiftende honden om een bot.
#28 - 06-11-2004, 02:35 uur

marvi

Ik ben het wel met Petra eens,
Er wordt altijd wel wat gevonden.
Toch denk ik dat Bush dit keer duidelijk gewonnen heeft.
Mede ook omdat Michael Moore niets meldt over verkiezingsfraude of wat dan ook.
Hij heeft Florida zelfs gecomplimenteerd met het feit dat de verkiezingen daar zeer orderlijk zijn verlopen.
En als er één was die er dit keer bovenop zat was hij het wel !

#29 - 06-11-2004, 07:44 uur

heivalido

Nieuw!
M. Moore moet je ook niet te serieus nemen, deze man is in mijn ogen gewoon media geil en heeft met de politiek een goede weg gevonden om vaak in de media te komen. Ik heb Fahrenheit 911 gezien en ik was weinig onder de indruk, het enige wat Moore hier doet is Backstabing.  Hier en daar had hij wel wat goede punten maar het meeste was onbelangrijke flauwekul waarvan de hele wereld al lang op de hoogte was.

#30 - 06-11-2004, 14:02 uur
« Laatst bewerkt op: 06-11-2004, 14:03 uur door heivalido »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15