Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Waar sommige (met de nadruk op sommige) Amerikanen hun keuze op basseren!

Discussie gestart

persianBrit

(en hun kennis van de kandidaten)

Deze Amerikanen hebben duidelijk niet veel kaas gegeten van de verkiezingen:

http://www.youtube.com/watch?v=7zsr0UpVjoE

#1 - 30-03-2008, 19:58 uur

ned in MO

Nederlanders wel dan? Het gros van de nederlanders stemt ook maar wat.
Voor het gemiddelde nederlandse niveau en de interesse van nederlandse medemens hoef je alleen maar naar www.telegraaf.nl te gaan ;D
#2 - 30-03-2008, 22:42 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

J-P

Nederlanders wel dan? Het gros van de nederlanders stemt ook maar wat.
Voor het gemiddelde nederlandse niveau en de interesse van nederlandse medemens hoef je alleen maar naar www.telegraaf.nl te gaan ;D

Hahahahahaha dat is zeer correct!  :afro:
#3 - 30-04-2008, 02:05 uur

Baia

Tja gebeurd in belgie ook natuurlijk. Iemand die geen bal van politiek weet, of er niet in geinteresseerd is, op wie stemt die?
Die kleuren ook zomaar een bolletje rood.  :)
Of die stemmen gewoon op de andere patijen dan de regeringspartijen omdat het gras altijd groener is aan de andere kant natuurlijk  :-\
#4 - 30-04-2008, 10:19 uur

Jez

Nou, ik vind dat ze het er nog niet zo slecht afbrengen - behalve die man die voor Hilton gaat stemmen dan. Stel rond verkiezingstijd dezelfde vragen in Nederland en je krijgt denk ik het zelfde beeld.
#5 - 30-04-2008, 11:14 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

persianBrit

Nou, ik vind dat ze het er nog niet zo slecht afbrengen - behalve die man die voor Hilton gaat stemmen dan. Stel rond verkiezingstijd dezelfde vragen in Nederland en je krijgt denk ik het zelfde beeld.

Ze brengen het er veel slechter vanaf dan de gemiddelde NLer. Tevens valt het niet te vergelijken, gezien we hier vele partijen hebben en ze in Amerika ze enkel kunnen kiezen tussen de Democraten en de Republikeinen. Het valt niet goed te praten natuurlijk..

Dat gezegd hebbende, besef ik me heel goed (en iedereen die een beetje nadenkt ook) dat de video niet representatief is voor alle Amerikanen. Natuurlijk niet.!

We zien wel wat het wordt..Ik denk dat Mccain hem gaat worden.. ::)-dus dat wordt weer weet ik veel hoelang in Irak blijven zonder toezicht te houden op de kosten etc.. want hij heeft zelf al toegegeven dat hij niet zo veel van de economie weet:

http://www.youtube.com/watch?v=kqGWTh_NZ-0
#6 - 24-06-2008, 13:16 uur

bgroeneveld

Waarom zo pessimistisch. Obama doet het goed bij alle bevolkingsgroepen, zelfs in Florida ligt hij voor op McCain.

De Amerikanen zijn Bush zo langzamerhand zat, zijn populariteit is tot onder de 30 procent gezakt, de meest onpopulaire president ooit. En McCain gaat steeds meer lijken op Bush III.

Obama daarentegen wordt wel veel aangevallen, maar slaat duidelijk en fel terug, zonder drammerig te worden. Naarmate de verkiezingen dichterbij komen, zal McCain steeds ouder gaan lijken.

En wat de Amerikaanse partijen betreft: De VS heeft alleen in naam 2 partijen, in de praktijk heeft iedere politicus zijn of haar eigen partijtje. Partijdiscipline bestaat hier niet.
#7 - 25-06-2008, 04:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15