Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat zijn jullie ervaringen met de TSA op de vliegvelden

Discussie gestart

koosv

Pas maar op met generaliseren:
Citaat
Tja, een alternatief is Canada! Vriendelijke, goedlachse douane, met ongevraagd een paar tips van hun m.b het vervoer!

Op 24 juni 2006 passeerde ik de grens met Canada vanuit Yellowstone op weg naar Banff.
Het was in het plaatsje Carway, en daar zat hij dan, een grensbeambte die kennelijk weinig te doen had en hij zag zijn kans schoon. Auto moest geparkeerd worden en komt u maar mee. Met een Nederlands paspoort was hij totaal niet op de hoogte, wat echt een schandaal is. Hij zat echt te zoeken. Hmm, uitgegeven door de Burgemeester van...???##%@  SAPRISTI !!
In paspoorten uit Nederland staat trouwens altijd Burgemeester van...
Aangezien er ook iemand meereisde met een kaal hoofd, moest dit wel foute boel zijn. Vast iemand ontsnapt uit een inrichting of zo. Een gevaarlijke gek en misschien tevens terrorist. En hoeveel staat er eigenlijk op uw creditcard?? Uiteraard kon hij totaal niets vinden, want er was niets te vinden. . Veel ergernis en vooral tijdverlies. Zeer toerist-onvriendelijk. Deze beambte bezoek ik nu jaarlijks in de inrinchting. (grapje)

Canada in die streken is heel erg mooi, maar ik mis de grotere verscheidenheid aan landschappen van de VS, en het is "een beetje saai".
#16 - 25-02-2011, 15:10 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15