Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Stelling: Geen Obama meer voor een tweede ambtstermijn in 2012!

Ik woon in Nederland en het kan me niet zoveel schelen!
Ik woon in Nederland en ben het EENS met de stelling!
Ik woon in Nederland en ben het ONEENS met de stelling!
Ik woon in de USA en het kan me niet zoveel schelen!
Ik woon in de USA en ben het EENS met de stelling!
Ik woon in de USA en ben het ONEENS met de stelling!
Ik woon niet in Nederland of de USA en het kan me niet zoveel schelen!
Ik woon niet in Nederland of de USA en ben het EENS met de stelling!
Ik woon niet in Nederland of de USA en ben het ONEENS met de stelling!

Wel of geen Obama 2012?

Discussie gestart

Johan

Met illegale immigranten is het juist het omgekeerde: er wordt wel belasting ingehouden op hun loon, maar ze krigen daar niets van terug.

Ik ben als werkgever in dit land verplicht om, als ik iemand aanneem,  te controleren of die persoon een werkvergunning heeft! Ik moet daarvoor een formulier invullen en opsturen naar de IRS.

Hoe kan het dan dat anderen (die illegalen aan werk helpen) over het loon van die illegalen, belasting inhouden zonder aan deze verplichting te hebben voldoen? Ben misschien blond maar dat begrijp ik dus niet! Ik heb het overigens eerder gehoord hoor maar snappen doe ik dat niet!
#16 - 14-11-2011, 16:53 uur

bgroeneveld

Illegale geven vaak Social Security nummers van andere mensen op, of verzinnen er 1. Het daarop volgende jaar, als de belastingen afgerond moeten worden, krijgen werkgevers dan een berichtje dat het opgegeven nummer niet klopt. Ze stoppen dan dat nummer te gebruiken, maar de ingehouden belasting is dan natuurlijk al betaald.

Er wordt gewerkt aan een elektronisch systeem, E-Verify, en een verplchting voor werkgevers om alle opgegeven social security nummers daardoor te draaien. Maar daar is verzet tegen, onder meer van werkgevers, die maar al te graag illegalen aannement (ze kunnen ze dan lagere lonen geven, want eillegalen durven vaak niet te klagen om duidelijke redenen).

#17 - 14-11-2011, 17:43 uur

Johan

Got it, klinkt erg logisch! Dank voor je uitleg!
#18 - 14-11-2011, 17:45 uur

Pieter79

Illigalen horen hier niet thuis en zouden vaker teruggestuurd moeten worden. Je aan de regels houden, en anders heb je geen rechten en ook niet klagen.

Werkgevers die illigalen aan nemen moeten ook flink gestraft worden. Mijn huidige werkgever, waar ik in NL ook al voor werkte, kon mij de eerste 3 maanden dat ik hier in de States was niet uitbetalen omdat ik nog op m'n EAD / Green Card aan het wachten was.

Verder zijn illigalen vaker crimineel (wat ik overigens niet vreemd vind, plaats jezelf in hun situatie) als ik zo internet uitpluis (bijv. http://www.usillegalaliens.com/impacts_of_illegal_immigration_crime_summary.html
Citaat
In addition, violent crime and drug distribution and possession is also prevalent among illegal aliens. Over 25% of today's federal prison population are illegal aliens. In some areas of the country, 12% of felonies, 25% of burglaries and 34% of thefts are committed by illegal aliens."
en niemand die er vingerafdrukken of een mugshot van heeft.

Er bestaat geen 'recht' om overal maar te mogen wonen of leven waar je wil, en dat geldt voor iedereen. Dat ze kinderen van illegalen op scholen toelaten is niet eerlijk tegenover eigen inwoners die belasting property tax betalen om zo de publieke voorzieningen in je county te betalen.

Hopelijk gaat hier eens snel verandering in komen.
#19 - 14-11-2011, 18:42 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Hans B

#20 - 14-11-2011, 18:54 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

hollandranch

Illegale geven vaak Social Security nummers van andere mensen op, of verzinnen er 1. Het daarop volgende jaar, als de belastingen afgerond moeten worden, krijgen werkgevers dan een berichtje dat het opgegeven nummer niet klopt. Ze stoppen dan dat nummer te gebruiken, maar de ingehouden belasting is dan natuurlijk al betaald.

Er wordt gewerkt aan een elektronisch systeem, E-Verify, en een verplchting voor werkgevers om alle opgegeven social security nummers daardoor te draaien. Maar daar is verzet tegen, onder meer van werkgevers, die maar al te graag illegalen aannement (ze kunnen ze dan lagere lonen geven, want eillegalen durven vaak niet te klagen om duidelijke redenen).

Meeste illegalen doen dit niet en worden gewoon zwart betaald, dat E-Verify niet werkt komt omdat de Democraten die dit tegenwerken net als alle andere manieren om illegalen tegen te gaan, grootste reden is dat er erg veel stemmers onder de legale Hispanics zitten. Het gaat zo ver dat men niet wil als iemand word aangehouden deze geen papieren hoeft laten te zien, moet je als toerist proberen, maar dat is geen profiling natuurlijk. Illegalen pakken ook de goede banen, denk aan bouw en zijn dus inderdaad een steeds groot probleem aan het worden. Ron Paul 2012.
#21 - 16-11-2011, 05:45 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15