Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

***NBA Seizoen 2006 - 2007

Discussie gestart

MiamiHeat

Het is allemaal nog maar net begonnen maar de Heat heeft kennelijk nog last van een kater nav het kampioenschap in Juni.

Hun start vorig seizoen was ook niet best.....maar ze moet nu maar eens wakker worden!!!

  617     Teletekst za 18 nov           
 ************BASKETBAL*****************
 ******Knicks vernederen kampioen Miami
 ***************************************
 **Miami Heat heeft in dit nog prille   
 seizoen al voor de derde keer op rij   
 een thuisnederlaag moeten incasseren.De
 Knicks uit New York waren met 100-76 te
 sterk voor de NBA-kampioen,die het tot
 overmaat van ramp ook zeker vier weken
 moeten stellen zonder Shaquille O'Neal.
                                       
 De 34-jarige vedette van de Heat,die al
 twee duels miste vanwege blessures,liep
 vorige week tegen Houston Rockets een 
 kniekwetsuur op en moet onder het mes.
 Alonzo Mourning,O'Neals vervanger,kwam
 tot 7 punten en evenzoveel rebounds.   
                                       
 Vooral in het derde kwart kreeg Miami 
 er flink van langs.Mede dankzij Eddy   
 Curry's vijf rake schoten deklasseerden
 de Knicks de thuisploeg met 34-14.     
 ***************************************
 volgende   nieuws   sport   voetbal   
#1 - 18-11-2006, 09:13 uur

MiamiHeat

Pffff.......Heat wint in overtime van Hawks..........Dwyane Wade man of the match  cheerb cheerg cheerr cheer

The Miami Heat sent a get-well to Shaquille O'Neal, snapping their three-game losing streak on the eve of the big guy having surgery.

Dwyane Wade scored 37 points, Jason Williams hit the go-ahead basket on a 3-pointer from the corner and the Heat beat the Atlanta Hawks 93-88 in overtime Saturday night.

The Heat bounced back from a 100-76 home loss to the New York Knicks the previous night, also receiving the grim news that O'Neal needs surgery to repair torn knee cartilage. He will have the procedure on Sunday and be out four to six weeks
.

#2 - 19-11-2006, 12:05 uur

MiamiHeat

Ten in a Row voor de Dallas Mavericks.............na de eerste 4 wedstrijden op rij te hebben verloren zijn ze " los" . Onder aanvoering van Dirk Nowitzki hebben ze een winning streak van 10 games neergezet!!!

#3 - 28-11-2006, 19:53 uur

MiamiHeat

En je kan stemmen voor de NBA ALL STAR Game 2007 te Las Vegas..........leuke prijzen te winnen zoals een trip naar Vegas en bijwonene van de Game.

Ik heb de volgende spelers gekozen (Francisco Elson heeft natuurlijk met Hollands chauvinisme te maken, al doet hij het zeker niet slecht):


       WEST
 
  Tim Duncan
San Antonio Spurs , Forward 
 
 
 Dirk Nowitzki
Dallas Mavericks , Forward 
 
 
 Manu Ginobili
San Antonio Spurs , Guard 
 
 
 Steve Nash
Phoenix Suns , Guard 
 
 
 Francisco Elson
San Antonio Spurs , Center 
 

        EAST

   Udonis Haslem
Miami Heat , Forward 
 
 
 LeBron James
Cleveland Cavaliers , Forward 
 
 
 Jason Kidd
New Jersey Nets , Guard 
 
 
 Dwyane Wade
Miami Heat , Guard 
 
 
 Shaquille O'Neal
Miami Heat , Center
 
 




#4 - 28-11-2006, 19:55 uur
« Laatst bewerkt op: 28-11-2006, 19:57 uur door The Grove »

Hans B

Waar en/of op welke site kun je je stem uitbrengen?
Hans
#5 - 28-11-2006, 20:08 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MiamiHeat


MiamiHeat

Ooooooooooh wat is 'ie toch goed

HEAT 101, LAKERS 85
Wade is 'masterful' in victory over Lakers
Dwyane Wade turned a showdown against Kobe Bryant into a one-man show, getting 40 points and 11 assists in 41 minutes in the Heat's third consecutive Christmas Day victory over the Lakers.

#7 - 26-12-2006, 22:11 uur

Erik64SS

Als basketballiefhebber (krachtsport en conditietrainer eredvisieploeg in Amsterdam) zou ik heeel graag eens één of meerdere wedstrijden van de Miami Heat mét Shaq willen zien.

ÉN wat zéker op me lijstje staat is het bijwonen van het gehele All Star Weekend.
 
#8 - 27-12-2006, 22:53 uur

Bill

Ik heb niets met de NBA, veels te veel Iverson-types. Verder hoeft je alleen de laatste 5 minuten te kijken (die overigens rustig nog een half uur kunnen duren) aangezien dan alles beslist wordt.
#9 - 28-12-2006, 00:13 uur

MiamiHeat

Als basketballiefhebber (krachtsport en conditietrainer eredvisieploeg in Amsterdam) zou ik heeel graag eens één of meerdere wedstrijden van de Miami Heat mét Shaq willen zien.

ÉN wat zéker op me lijstje staat is het bijwonen van het gehele All Star Weekend.
 


Ik heb ooit het geluk gehad om naar een Heat game te mogen gaan!!! In 2005 tijdens de Play Offs Semi Final..............wat een show, wat een feest, wat gaaaf

Dan maar teveel Iverson typetjes maar die zie ik liever in een 3 uur durend spectakel dan 90 minuten kijken naar Van Persie typetjes (waar spektakel vaak ver te zoeken is).
#10 - 28-12-2006, 19:12 uur

Bill

Pffff 3 uur spektakel, de laatste 5 minuten zijn interessant, de rest is voor de statistieken. Wannabe Gangstertjes with an attitude dat is de NBA tegenwoordig.
#11 - 28-12-2006, 20:18 uur

Wop

Als basketballiefhebber (krachtsport en conditietrainer eredvisieploeg in Amsterdam)


Gefeliciteerd met jullie halve finale plek in "de week" ..


Vroeger volgde ik de NBA , maar tegenwoordig niet zo..

Heb laatst wel de SUNS en 76ers ( met Iverson  in Keulen zien spelen. Speciaal voor afgereisd.

Na de vele malen in de US, helaas nog geen NBA game bezocht, wel een aantal hallen. Maar het gaat er nog eens van komen  ;)

Oh jah, ik kijk ook graag naar voetbal  ;D
#12 - 28-12-2006, 20:31 uur

Gian

Pffff 3 uur spektakel, de laatste 5 minuten zijn interessant, de rest is voor de statistieken. Wannabe Gangstertjes with an attitude dat is de NBA tegenwoordig.

Haha ... Wannabe Gangsters with an attitude huh ... Die moet ik eens aan m'n vriend vertellen, kijken of hij
daar ook om kan lachen in Massachussetts... haha.

Hij gaat iedere dag sporten is het geen basketball, dan wel naar de Gym.

Ik wil komend seizoen wat meer de NBA in de gaten houden, Ik zal toch een beetje op de hoogte moeten zijn
als John overkomt ... haha 2006-10
#13 - 29-12-2006, 11:16 uur

Erik64SS

Als basketballiefhebber (krachtsport en conditietrainer eredvisieploeg in Amsterdam)


Gefeliciteerd met jullie halve finale plek in "de week" ..


Vroeger volgde ik de NBA , maar tegenwoordig niet zo..

Heb laatst wel de SUNS en 76ers ( met Iverson  in Keulen zien spelen. Speciaal voor afgereisd.

Na de vele malen in de US, helaas nog geen NBA game bezocht, wel een aantal hallen. Maar het gaat er nog eens van komen  ;)

Oh jah, ik kijk ook graag naar voetbal  ;D

Thanks....we hebben er ook voor geknokt in ieder geval.

Wat betreft die game van  76ers en de Suns....daar kon ik ook naartoe....op uitnodiging van Oad Reizen
Maar ben dus niet gegaan ivm onze eigen competitie, die ik belangrijker vindt dan kijken naar een ander.

In '98 ben ik ook met Oad naar Chicago gegaan en in ( ik dacht 2005) met een vriend ook naar Keulen.
Speelde het nieuwe ''dreamteam'' tegen Italie... 8)

Verloren die pannekoeken ook nog 2006-10 2006-10   ny-angry
#14 - 30-12-2006, 20:08 uur

Erik64SS

Hoe en waar  kan ik All Star Game tickets krijgen voor 2007???








...als ze er nog zijn ???
#15 - 30-12-2006, 20:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15