Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

300 miljoen

Discussie gestart

Annemiek

Volgens het US census bureau zal het inwonertal van de VS vannacht 300 miljoen bereiken. In 1967 was het nog "maar" 200 miljoen.
In het nieuws vanavond werd Nederland genoemd, waar de bevolkingsdichtheid 15 keer die van de VS is  :o
http://www.census.gov/main/www/popclock.html
#1 - 17-10-2006, 01:40 uur

Anouk

Hè sh*t.. Dus geen kans meer dat ik de 300 miljoenste inwoner kan worden.. Nou zeg ;D

Best veel :o




En ja, teveel mensen hier in dit landje.. Ik wil weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg :'(
#2 - 17-10-2006, 09:19 uur

Chiefram

Neem alleen al de staat Colorado!

Colorado is 6x zo groot als Nederland, alleen wonen er in Colorado 4,6 miljoen mensen terwijl dit er in Nederland al (bijna) 17 miljoen zijn??!!!!

Ik zou zeggen: kom maar allemaal hierheen dan! :)
Er is ruimte genoeg tussen de gigantische Rocky Mountains! LOL!
#3 - 17-10-2006, 22:55 uur

Kasj

kunnen er niet een aantal van die 300,000,000 naar Nederland komen om een aantal mensen te komen helpen verdrijven hier?

uit de telegraag van vandaag;

wo 18 okt 2006, 09:14 | 506 reacties
Marokkanen juichen bij WTC-film
door een onzer verslaggevers
ROTTERDAM - Marokkaanse jongeren zijn onlangs in bioscoop Pathé Schouwburgplein in Rotterdam uit de zaal verwijderd toen ze tijdens de film World Trade Center luid begonnen te applaudisseren.
 
Ze juichten tijdens het moment dat de terroristen met een gekaapt passagiersvliegtuig de Twin Towers in New York doorboorden.


 
 
#4 - 18-10-2006, 12:52 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Anouk

Afschieten die schooiers ny-angry


Ik word echt schijtziek van zulke mensen ny-angry
#5 - 18-10-2006, 14:32 uur

Chiefram

Als ik dit soort berichten lees dan erger ik me groen en geel. Erger nog, ik sta dan op ontploffen!!!

Ze doen er ook alles aan om zich nog veel meer te laten haten dan het al het geval was. En maar schelden dat we ze niet (meer) accepteren en dat ze gediscremineerd voelen. Moeten ze vooral zo doorgaan... stelletje (vul zelf maar in)! :(
#6 - 18-10-2006, 18:29 uur

Anouk

Wij Nederlanders worden net zogoed door hun gediscrimineerd.. Zij geven ons net zo weinig kans als wij misschien doen, zij hebben al helemaal geen open mentaliteit.. Het is wel erg makkelijk voor hun om niet te integreren en dan ons de schuld te geven.. Ja hallo, wij hoeven ons niet te bewijzen, dit is ons land.. Ik weiger me aan te passen hier, dat doe ik wel in Amerika of elk ander land wat ik (tijdelijk zelfs) bezoek..

En dan ook nog laatst dat bericht in de krant dat wij onze 2e Pinksterdag in moeten leveren zodat het Suikerfeest een nationale feestdag kan worden.. Rot toch eens even op met z'n allen!! Ja ok, 2e Pinksterdag valt op een zondag, maar het gaat om het principe.. Nederland is geen Moslimland.. Zelfs in Indonesie, wat half Moslimland is, hebben ze net hoofddoekjes verboden op straat, of willen ze dat doen tenminste.. Oja, naast dat bericht over het Suikerfeest stond een bericht over de radicalisering van Moslims hier - dus we gaan ze belonen met een dag vrij voor hun radicalisering? Maak het hier ff helemaal een terroristen paradijs.. What about us Dutchies?! Ik kan er echt niet tegen dat mijn land zo naar de klote word geholpen!! Bah zeg!!

Bij m'n zusje op school wouden ze Turkse les gaan geven, zodra ze dat doen, haalt m'n moeder m'n zusje van school.. Belachelijk!! Laat ze maar Nederlands leren!!




Ok, sorry dat ik dit topic een hele andere wending heb gegeven *loopt alweer weg* :P
#7 - 18-10-2006, 21:43 uur

Wop

Mod break: discussie over moslims gesloten
#8 - 19-10-2006, 19:28 uur

Wop

Er schijnt in de VS alweer strijd te zijn welke baby de 300 miljoenste was..... Nabij New York claimen ze de 300 miljoenste ter wereld gebracht te hebben evenals een ziekenhuis 20 km verderop...   

What's the difference .....
#9 - 19-10-2006, 19:29 uur

hollandranch

Er schijnt in de VS alweer strijd te zijn welke baby de 300 miljoenste was..... Nabij New York claimen ze de 300 miljoenste ter wereld gebracht te hebben evenals een ziekenhuis 20 km verderop...   

What's the difference .....

Als er nou een klein natuurrampje gebeurt moeten ze weer opnieuw beginnen  2006-20 Zag gisteren op de televisie dat In Amsterdam al 10% van de inwoners zoek zijn, volgens mij is het lastig tellen tegenwoordig  2006-05
#10 - 31-10-2006, 14:14 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15