Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

39 jaar onschuldig achter de tralies.

Discussie gestart

Wop


Jez

Zouden ze nu die "ooggetuige" veroordelen voor meineed? Of heeft die *** lang genoeg gewacht met de waarheid om niet meer strafbaar te zijn?
#2 - 20-11-2014, 22:22 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Goede vraag van Jez; maar volgens mij kennen ze hier geen verjaring (vind ik goede zaak trouwens).
Aangezien hij pas 12 was als getuige lijkt me dat hij er niet echt verantwoordelijk voor gehouden kon worden. Ik denk wel dat die vrijgelaten gevangene nu wel van een lang pensioen kan genieten.

Gr. Pieter
#3 - 20-11-2014, 23:15 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jez

Aangezien hij pas 12 was als getuige lijkt me dat hij er niet echt verantwoordelijk voor gehouden kon worden.

Eens, maar moest hij echt tot zijn 53e wachten om de waarheid te vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat hij nu pas tot het inzicht is gekomen dat hij gelogen had.
#4 - 20-11-2014, 23:41 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Aangezien hij pas 12 was als getuige lijkt me dat hij er niet echt verantwoordelijk voor gehouden kon worden.

Eens, maar moest hij echt tot zijn 53e wachten om de waarheid te vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat hij nu pas tot het inzicht is gekomen dat hij gelogen had.

Wie weet; misschien liegt hij nu en sprak hij toen hij 12 jaar oud was de waarheid.

Gr. Pieter
#5 - 21-11-2014, 12:31 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jez

Hahaha, ja, dat zou ook nog kunnen  :D
#6 - 21-11-2014, 22:26 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Johan

Op moord zit inderdaad geen verjaring in Amerika, overigens op geen enkele misdaad die als wreed wordt beschouwd (heinous crimes). Desalniettemin worden soms in Amerika rechtszaken (ook moord) dismissed omdat de verdachte te lang moest wachten op een veroordeling.

Geen verjaring is inderdaad the way to go.
#7 - 02-12-2014, 18:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15