Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

9/11 terrorist

Discussie gestart

ned in MO

Goed nieuws en slecht nieuws
De enige 9/11 die ze gepakt hebben heeft leverkanker en  gaat waarschijnlijk dood. Als hij doodgaat verwacht men mogelijk aanslagen etc

Nu het slechte nieuws. Waar hebben ze hem naartoe gestuurd?
Naar de Medical prison in Springfield Missouri............. en waar woon ik? juist ja, niet zo fijn dus.
Nou ja, wakker liggen doe ik er niet van
#1 - 15-12-2006, 18:01 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

bgroeneveld

Ach, terroristen hebben geen gebeurtenis nodig om een aanslag te plegen, dat doen ze wel zonder redenen.

En Missouri krijgt van Homeland Security waarschijnlijk per inwoner meer geld om de staat te beschermen dan New York. Homeland Security heeft immers een tijdje geleden bepaald, dat er in New York nauwelijks nationale monumenten of andere aanslagen-aantrekkende Amerikaanse symbolen staan!

En die jongens (en meisjes) van Homeland Security kun je natuurlijk blindelings vertrouwen!

#2 - 15-12-2006, 18:34 uur

ned in MO

ik be weer geheel gerust gesteld :nana: aan de bozerikken
#3 - 15-12-2006, 19:21 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15