Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Aantal zomervakanties naar de VS met 42% gestegen

Discussie gestart


Yessica

Het klinkt waarschijnlijk niet zo sympathiek van mij, maar eigenlijk zit ik niet te wachten op al die Hollanders die alleen maar naar de VS gaan vanwege de lage dollar. Wel altijd Amerika en Amerikanen afzeiken, maar als het goedkoop wordt dan willen ze ineens wel. (En dan nog kunnen ze in 90% van de gevallen alleen over geld hebben).

Maar goed, het is wel fijn voor de Amerikaanse economie dat ze een boost krijgen qua toerisme.
#2 - 17-03-2008, 13:10 uur



jerbia

Het kunnen natuurlijk ook gewoon al die 'hollanders' zijn die al jaren dromen van een reis naar de USA maar tot nu toe gewoonweg niet de kans hebben gehad ;)
#3 - 17-03-2008, 13:48 uur

Yessica

Het kunnen natuurlijk ook gewoon al die 'hollanders' zijn die al jaren dromen van een reis naar de USA maar tot nu toe gewoonweg niet de kans hebben gehad ;)

Ha, een heerlijk positieve benadering, daar kan ik een voorbeeld aan nemen!  ;)

#4 - 17-03-2008, 13:52 uur



USofA

Vorig jaar naar Amerika geweest voor het eerst. Niet wetende dat de dollar zo laag was ten tijde van de boeking.
Dit jaar weer, omdat het gewoon een geweldig land is, maar misschien toch een beetje inspelen op de lage dollar deze keer  ^-^
#5 - 19-03-2008, 10:44 uur

JDenalane

En Hoppaaaa de vliegtickets gaan omhoog.
#6 - 20-03-2008, 00:22 uur

hollandranch

Wisten jullie dat wij een hele goedkope camping hebben in Texas  welkom ^-^
#7 - 20-03-2008, 04:40 uur

USofA

Ja en de minister heeft gewoon nog aangegeven dat ze de vliegprijzen omhoog gegooid hebben om extra geld binnen te krijgen. Niet om het vliegen te ontmoedigen.

Wisten jullie dat wij een hele goedkope camping hebben in Texas  welkom ^-^
Ik kom dit jaar helaas niet in Texas  :-\
#8 - 20-03-2008, 08:26 uur

Hans B

Wisten jullie dat wij een hele goedkope camping hebben in Texas  welkom ^-^
Ja, dat weet ik en wellicht in 2009 kom ik bij je op visite.
Hans
#9 - 20-03-2008, 15:12 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15